Fotowedstrijd!!!!!!!!!

Een speciale foto van Tess en Alex, tijdens het eerste uitje naar de dierentuin, samen kijken naar de olifanten.
Iedere dag zijn ze gekker op elkaar.

Liefs Nanda

hier onze bijdrage

Annique ligt hier heerlijk ontspannen bij papa op schoot als hij haar voorleest.
gebeurt niet zo vaak dat ze zo rustig zit hihi
Vind het zelf wel een hele lieve foto.

liefs sandra

Weer een leuk onderwerp! Maar ik voel me een beetje bezwaard...niet alle moeders hier zijn nog met de vaders van hun kindjes en die kunnen dus niet meedoen. Daarom stel ik voor dat een foto met een vaderfiguur (opa, buurman, goede vriend) ook mag. Zo kan toch iedereen die dat wil, meedoen!

Hier mijn inzending:
Julian geeft papa een "koeshj"

Ellen mv Julian

Maak je wat mij betreft niet druk hoor..... Ik kan er tegen en eerlijk is eerlijk, het is bij mij natuurlijk al weer 2 jaar geleden dat de ellende begon en ruim 1,5 jaar geleden dat hij wegging, dus ik heb een en ander wel verwerkt, maar ik kan me voorstellen dat dat voor een ander anders is..... Gelukkig kunnen wij momenteel ontzettend goed door één deur en zijn we eigenlijk gewoon vrienden van elkaar. Met het afscheid van Merijn op de peuterspeelzaal is er een foto gemaakt van ons vieren. Wel een beetje raar hoor toen ik die foto voor de eerste keer zag, maar goed, het feit ligt er nu eenmaal...... Hier dus helaas geen foto van papa alleen met kinderen.....

Kay en papa aan het bodypainten...

Dit soort taferelen gebeuren er als ik er niet bij ben hahaha.. (foto heeft Roger zelf met een hand gemaakt) Heerlijk dat die twee samen zo veel plezier kunnen hebben. Ik heb dus gewoon gewoon twee kinderen thuis!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan