Fout met vaccineren CB

Als de kleine weer beter is, kun je het beste nog 3 weken wachten met de volgende vaccinatie. Maar erg slordig van het cb, gelukkig dat nooit meegemaakt.

Jeetje wat vervelend! Ik zou ook totaal nier blij zijn.
voor zover ik weet adviseren ze om 4 weken tussen twee vaccinatiemomenten te laten! Maar doe vooral waar jij jezelf her beste bij voelt, maar blijf wel in gesprek met het cb.
ik vind de bezoekjes ook niet fijn door eerdere adviezen die ze ons gegeven hebben. Ze luisterde maar voor de helft naar onze vragen of problemen en gaven dan een advies dat totaal niet aansloot op de situatie. Ik heb het maar geaccepteerd dat ik met vragen maar bij familie of vrienden moet zijn. 

Naar het cb gaan is niet verplicht. Wij gaan dat ook niet doen als onze kleine er is maar al hun werk gewoon door onze huisarts. Het cb heeft een enorme kokervisie en dat vind ik geen kwaliteit van zorg 

Een beetje kort door de bocht om te zeggen dat het CB altijd kokervisie heeft. Ons CB is echt heel goed, denken heel erg mee en zijn behulpzaam. Tuurlijk, niemand is perfect, maar meestal weten ze goed raad. 
OT: Wat een rotsituatie! Snap dat je niet teveel prikken in een keer wil. Hopelijk zal je kindje er geen schade van ondervinden. Ik zal iig de volgende keer ook vragen welke prik onze kleine krijgt, zodat ze zich er zelf ook bewust van zijn.

Terug
Bovenaan