FOUTE OPMERKINGEN

Hoi,

Mensen hebben altijd wel een oordeel klaar over anderen. Maar op de een of andere manier denken ze dat ze wel hun mond open mogen doen tegen (pas geworden) moeders. Alsof alle moeders één en dezelfde mening hebben (of juist helemaal niet) en dat zeker net nieuwe moeders ongevraagd advies nodig hebben of opmerkingen.

Ikzelf kom uit een redelijke stad en woon dichtbij een grote stad. Mijn vriend komt uit een dorp. En daar zijn ze ook discriminerend. Hoe vaak ik in het begin opmerkingen naar mijn hoofd heb gekregen of dát stadse leven en die criminele stadse jongeren. JAJA en ik ben ook een Nederlandse hoor. Heel mn familie. Maar in hun ogen was ik al een crimineel voordat ze me leerde kennen. En ik was altijd de brave zelf hihi.
Zeker nu mijn vriend mijn kant op was komen verhuizen toen we samen gingen wonen, toen had ik het echt gedaan.
En zal ik eens wat leuks vertellen?
Ja we woonden boven drugsdealers (overigens heel geschikte lui, nooit problemen altijd gezellig) ja we woonden in een iets mindere buurt. Maar er is nooit wat gebeurt.
De dag voordat we gingen samen wonen is er  in mijn vriend zn ouderlijk huis ingebroken. En we mochten nooit zn vaders auto meenemen naar deze verschrikkelijk criminele stad, maar bij hun voor de deur is er in de auto ingebroken.
Dus waar is het nou crimineel HAHAHAHAHA

We wonen inmiddels in een andere buurt, maar nog steeds in  dé criminele stad.
Ach ik plaag ze er altijd mee en geef net zulke opmerkingen terug.
En bij vele hebben we het contact verbroken, als je zo over mij denkt ben je geen vriend en dus hoef ik geen contact! Wat een rust....

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan