frambozenbladthee?

nee carol,ik ben nog niet bevallen hoor.Ik heb ook nog steeds die thee niet weten te bemachtigen.De capsules hadden ze bij onze etos ook niet.Ik drink me klem aan bitter lemon.En misschien probeer ik de seks methode nog een keer.Als ik de zin ervoor op kan brengen,denk het eigenlijk niet.
het rommelt wel al sinds gisteren wat.Ik heb menstruatiepijn en de baby is ook rustiger dan gewoonlijk.Ook zag ik wat slijmdrijven in mijn urine,misschien dé prop?Ik ga nergens van uit hoor,ben het zo gewend na 3 keer dat ik overtijd was dus zal wel nu ook  niet eerder komen.Ik word overigens wel ingeleid als hij er in week 40 nog niet zelf is,vanwege de suiker.
Maar ik blijf zoeken naar frambozenbladthee hoor.Of de frambozenthee van AH hetzelfde werkt weet ik niet.Dat gaat dnek ik meer om de vrucht zelf?

hee bedankt voor je interesse!

liefs cindy34
38.2 weken zwanger van de vierde
 
Hoi,

Ik heb framboosblad-capsules gehaald bij de Tuinen. Bij reform-winkels kun je het meestal wel bestellen (van het merk Vitelle), misschien ook wel bij de Etos hoor.
Succes in ieder geval!

Groeten Landi
 
Ik had wonderolie, om de bevalling te laten beginnen. Ik deed het met vitamindrank van de aldi, die is aardig sterk van smaak en dan deed ik een half flesje in een longdrinkglas met die dubbeldrank en daarna nog een keer. En in 1 teug leeg, echt niet lekker maar het begon wel.

groetjes

ps het komt heus wel hoor. Het is er dan gewoon nog niet klaar voor.

wachten duurt lang
 
Mijn verloskundige zei ook wonderolie, maar dan zes eetlepels per dag. En sexen!!

Ik heb op internet wat opgezocht over dat frambozenblad en het wekt geen weeen op. Het is echter wel heel goed voor je, want het maakt de baarmoederspier sterker waardoor je weeen straks krachtiger zullen zijn. Het inkrimpen beter gaat en je bv beter op gang komt.

Als je het intypt op google zul je ook zien dat katten het vaak krijgen voor een goede bevalling.

Dus het is zeker aanraden.

Gr. Marianne 39w 4d
 
Haal je die wonderolie gewoon bij de drogist? Ik heb gehoord dat je er ontzettende diarree van krijgt, is dat zo?
Ach, ik ga het gewoon maar proberen. Moet je een half flesje in 1 keer? Wat hebben we er allemaal toch niet voor over hé! Tja, je wordt ook zo nieuwsgierig naar die kleine in je buik.

Groetjes Landi
 
hi,
met die wonderolie zou ik toch een beetje opletten. je eigen darmen gaan aan het rommelen, maar het kan zijn dat de darmen van je baby ook gaan rommelen van al die activiteit van jouw darmen.
het kind komt echt pas als het er klaar voor is en er is er nog geeneen blijven zitten tot haar 18e verjaardag.
succes meiden. Miep36 (34.3)
 
Daar heeft mijn vk niks over gezegd. En ik denk dat een arts het toch wel weet. Zoals ik al eerder schreef zei zij, 6 eetlepels per dag. Staat zelfs in het ziekenhuisboekje over bevallingen...

Het is sowieso geen pretje en je moet het ook niet nemen als je nog niet bent uitgerekend. Dan heeft het toch geen zin, maar als je overloopt en je baarmoeder maar Dat zetje nodig heeft om te beginnen dan kan het een hulpmiddel zijn.

Gr. Marianne 39w 4d
 
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap 3 koppen per dag gedronken vanaf 33 wkn geloof ik en ik ben met 37 wkn na een goede bevalling moeder geworden van een gezonde dochter.
 
Terug
Bovenaan