Frederique

Hoi Jeanette,
Precies, maar hoe lang duurt het nu voor je weer ongi wordt na een miskraam?
Hcg kan tot negen weken na je miskraam in je bloed zitten. Bij ons is meer de vraag, wanneer zou je weer kunnen testen voor een volgende zwangerschap!

Groetjes Nienepien

Hoi nienepien
Bij mij was het toevallig precies een maand er na (ook op de 22e)
ik weet niet precies of mijn cylus nu weer als vanouds 25 dagen is dus houd ik een slag om de arm en als alles naar mijn zin gaat test ik na dag 30.
als die rooie niet eerder op visite komt tenminste.morgen is dag 25.
We hadden vandaag clubkampioenschappen van onze judoschool, de vorige keer dat we zo ´n groot toernooi in eigen huis hadden, wist ik al twee weken dat ik een MK zou krijgen,heb toen de hele dag gewoon meegeholpen en net gedaan of er niets aan de hand was.
De volgende ochtend om half zes werd ik wakker met erge kramp en toen was het dus over.
Ik moest er vandaag steeds aan denken.

Jeanette

Vervelend is dat om er op een 'gekke' manier toch weer mee geconfronteerd te worden.
Hoe wist je dat het mis zou gaan? Had je al een echo gehad?

Ik ga nu lekker mijn mandje opzoeken!
Slaap lekker voor strakjes!

Nienepien

Hoi Nienepien,

Alles goed met je?
Met mij is alles prima. Vanmorgen was ik een beetje misselijk bij het opstaan... meteen flitst dan toch door mijn hoofd.. zou ik zwanger zijn? Heel stom natuurlijk want dat kan nog niet.
De komende weken zijn wel heel erg spannend zeg. Balen dat we zo lang moeten wachten. Het ergste vind ik nog dat wat als ik niet ongesteld word eind mei.. DAN WIL IK EEN TESTJE DOEN!! maar dat kan dan nog niet... Ik ga dan wel even naar het ziekenhuis bellen want volgens een vriendin kunnen ze dan d.m.v. een bloedproef zien of je weer zwanger bent...
We zijn gelukkig niet zo ongeduldig, he Nienepien?? ;-)

Vanmiddag ga ik trouwens naar de belasting, ze denken dat er een fout is gemaakt... Gelukkig maar want het hele weekend ben ik down geweest!!

Ik hoop dat je nog een beetje van het zonnetje geniet.

Kus Frederique

Terug
Bovenaan