frietpan tips gevraagd

Hoi!,

Wij hebben ook een frituurpan, maar gebruiken hem alleen met verjaardagen/feesten voor hapjes in te frituren. Ik vind de verse frites van AH het lekkerst en wij bakken die in de pan, maar je kunt  ze ook frituren.

Ik hoop dat je inmiddels lekker aan het genieten bent van je frituurpan.

Gr. Floor

Je kan de frietpan ook makkelijkschoonmaken door hem te vullen met water en dan een vaatwasblokje erin, pan aanzetten en het kookt lekker schoon.

groetjes chimene

Hoi dames,

Allemaal super bedankt voor de tips. Helaas hebben we hem nog steeds niet. Die van de Blokker hadden we dus afgezegd en ik wil nu graag die van Tefal. Maar zo'n aankoop doen we altijd samen, we moeten dus nog een keer samen naar de Mediamarkt omdat ze daar alle pannen hebben. Maar we hebben er nog geen tijd voor gevonden. Maar zal binnenkort wel een keer gebeuren. Het lijkt me ook zo leuk om zelf friet te maken, maar weet niet hoe. Maar dat is vast wel ergens terug te vinden via Google.

groetjes Linda

Hoi,

het is heel makkelijk en heel lekker om zelf friet te maken hoor. Wij hebben een brabantia frietsnijder en daarmee gaat het heel gemakkelijk! http://img.2dehands.nl/f/view/54163836.jpg

Ik schil de benodigde aardappelen, en dat zijn er veel hoor want het is zo lekker Die was ik dan en daarna snij ik ze omdat er anders zoveel vocht in de frituurolie komt. Dan bak ik ze eerst op een lage temperatuur (140 graden), laat ze afkoelen en bak ze dan pas op 180 graden. Kijk wel even welke aardappelen je neemt want sommige soorten zijn niet geschikt voor zelf maken maar dat staat op de zak!

Eet smakelijk!

groetjes

Terug
Bovenaan