friso duurder door overname

2 euro per pak, dat is veel, heb ik gelukkig (voorlopig) nog geen last van ik heb toen mijn belastinggeld binnen kwam, een mega party pampers en friso gekocht. heb volgens mij nog 20 pakken staan

Hoi

Ik was er vorige week ook al achter gekomen dat de friso 2 euro duurder
geworden is. Nu kwam ik er van de week achter dat ze bij de schlecker nog gewoon 6,85 is ipv 8,50 misschien iets om in de gaten te houden.

Groetjes Lucretia

hallo allemaal

mag ik vragen wat jullie voor een pak friso comfort betalen dan want ik zie allemaal verschilde prijzen staan ik betaalde voorheen bij de kruidvat 9 euro en nu met de nieuwe prijs 10.75

ik vind het nog wel mee vallen de prijs

ik was begonnen met nutrilon die was meteen al 11 euro geloof ik toen ben ik overgestap naar nutrilon ommeno van wegen reflux die was 13 euro en toen jayla in het ziekenhuis lag heeft de kinderarts haar overgezet op friso comford
toen ging ik ineens 9 euro betalen( nu dan wel 10 euro ) dus moet zeggen vergeleken bij de nutrilon vind ik deze prijs wel mevallen

groetjes mariella

hoi

ik betaalde gister bij albert heijn 9.48 voor een pak friso comfort
en ik keen even naar de variant van nutrilon, die is dus 11.99
jeetje wat een verschil.....

Ik heb wel van het weekend een  kartonnetje gekregen van de friso over de nieuwe verpakking en extra ingredienten, maar over de prijs was niks te lezen.

Gelukkig betaal ik voor friso 2 nog 6.80 bij de boni en de dirk, ga morgen een aantal pakken halen voor de zekerheid, je weet maar nooit. Ik heb trouwens altijd 2 kleine pakjes (450 gram pst) in mijn verpakkingsdoos zitten.

Hi,

Wij gaan over op Friso en ik zag dat die net zo duur is ongeveer als alle andere merken, dus veel verschil is het niet. Wij betalen 12,49 per pak, maar dan wel voor Friso preventief H.A.
Ik vind het dus belachelijk dat H.A. voeding zoveel duurder moet zijn dan gewone voeding! En dat geldt voor elk merk.

Gr. Tamara
mama van Cas (16-04-2007)

Terug
Bovenaan