Friso of Nutrilon?

Ik heb toen gehoord dat het helemaal niet uit maakt wat voor voeding je geeft.
Daarom hebben wij toen voor nutrilon gekozen.
Dit omdat dat een ideale pak is om dicht te maken.
Fijner als dat van Friso.

Hoi,

Wij gebruikten voor onze eerste dochter Nutrilon. Prima voeding, maar een paar jaar geleden kwamen ze opeens met een nieuwe verpakking waardoor het een stuk duurder is geworden. Daarom gebruik ik nu voor onze 2e dochter Friso. Is een stuk goedkoper en net zo goed. Ik heb ook eens gehoord dat Kruidvat voeding precies dezelfde bestanddelen heeft dan Nutrilon! Bij Friso kan je voor 2,95 een superhandige bewaarbus bestellen. Echt ideaal.
Heel veel babies krijgen krampjes, zelfs als je borstvoeding geeft. Dat ligt niet aan het merk Flesvoeding.
Succes met de keuze en... sterkte met de laatste loodjes!

Groetjes, Mariska

Ook wij gebruiken Kruidvat-voeding!

Bevalt super en scheelt ruim 6 euro in de week tov Nutrilon.

Wordt zelfs in dezelfde fabriek gemaakt, echter 1 grondstof noemen ze anders ofzo om onderscheid te houden.

Maar prima ervaring hiermee!

Succes!

Hoi,

Ik vraag me af of het inderdaad heeft te maken met voeding en welk merk je gebruikt. Mijn dochter, nu 4,5, heeft als baby Similac gehad en sliep met 6 weken al door en was tot 1,5 jaar ongeveer nooit ziek. Mijn zoontje, nu 13 weken, slaapt nog steeds niet door en is al behoorlijk verkouden geweest en hij krijgt Omneo van Nutrilon. Hij heeft de eerste 8 weken bv gehad. Ik zit zelf ook te schipperen met wat ik zal doen. Zal ik hem ook Similac gaan geven?? Gaat hij dan doorslapen?? Maar ja, omdat hij veel krampjes had, ook met bv trouwens, wil ik eigenlijk niet gaan switchen!!

Het ene kind is het andere niet denk ik dan maar. Veel succes met alles.
Groetjes Fenna.

Ik geef nutrilon hypo allergeen. Werd me geadviseerd ivm combinatie borstvoeding. Weet niet of je ook hypo allergeen hebt van kruidvat, maar ga die zeker proberen als deze op is (heb net vannochtend een nieuw pak gekocht). Van anderen heb ik weer gehoord dat de friso versie beter is....  
Heb verder geen ervaring, maar vind wel dat ie soms te weinig drinkt, waardoor hij te snel weer honger heeft. Maarja dat kan ook gewoon aan mijn kind liggen. Morgen bij het cb wel eens vragen.

Wij zijn sinds een paar dagen overgestapt van Nutrilon naar eigen merk van Kruidvat. Deze bevalt goed. Ik vond de Nutrilon altijd vrij zoet en die van het kruidvat juist niet. Sophie heeft er ook geen problemen mee gehad. En het scheelt enorm in prijs inderdaad...

Liefs Suus

Terug
Bovenaan