Friso voeding duurder geworden????

Loop ik gister door de supermarkt zie ik dat de friso flink duurder is geworden.3 week geleden heb ik een pak friso 1 gekocht voor de aankomende baby voor € 7,?? en nu kost het ineens € 8,89 hier bij super de boer.Staat de prijs misschien verkeerd voor het vak of is het bij jullie ook ineens flink duurder geworden.

mmm ik heb er niet op gelet, ik ben vorige week wel overgestapt van 1 naar 2.. dus ik weet het niet maar ik zal er van de week op letten als ik boodschappen doen

Jawel, goed gezien! Met de nieuwe verpakking is Friso zo rond de 2 euro duurder geworden! Hier maakt het geen verschil welk pak je koopt, alles is duurder! Ik wist dit gelukkig al via dit forum en heb voor ruim 100 euro vooruit gekocht!
Groetjes, Ingrid

Hallo!
Ik heb idd ergens gelezen dat ivm nieuwe verpakking en een nieuwe toevoeging van een bepaald produkt (wat weet ik even niet) Friso duurder is geworden. Belachelijk ja.
Dit was een tijdje geleden ook zo met Nutrilon: nieuwe verpakking, melk duurder.
Heel vreemd, maar ja.
Groetjes van Bloem

Wat is er dan aan de verpakking veranderd?Hier hebben ze nog dezelfde verpakking als toen mijn zoontje friso kreeg.Ik beval in september en kan dus niet vooruit kopen omdat ik niet weet of  de baby  friso kan verdragen maar ben wel nieuwschierig wat er aan de verpakking is veranderd dat het zoveel duurder moet worden.

Het klopt, stond in het begin ook raar te kijken, voeding ineens zo meer dan 1 euro duurder. Maar Friso heeft DHA toegevoegd aan de voeding wat goed zou zijn voor de hersenen. En hierdoor ook een nieuwe verpakking gekregen, daarom is de voeding overal duurder geworden. Sommige winkels hanteren al wel de nieuwe prijs, maar verkopen nog de oude verpakking. Afzetters!. Op de site van www.frisokindervoeding.nl staat wat er precies is veranderd.

Hoi,

Belachelijk! Ik had gisteren een pak friso hongerige baby's gekocht bij de c1000 en ik zag inderdaad op de kassabon 8,89 euro staan. Ik heb er eigenlijk niet zo bij nagedacht. Ik dacht wel wat duur in één keer, maar belachelijk dat ze die pakken zoveel duurder gaan maken. Wat iemand ook al schreef, dit was  ook nog een oud pak, nog niet eens de nieuwe verpakking. Ga maar overwegen om over te stappen op een ander merk, Kruidvat eigen merk misschien.

Groetjes Vlinder

Ik woon in amsterdam mischien dat het daar aan ligt maar ik heb nog helemaal niks van de nieuwe prijs van friso voeding gemerkt ik betaal gewoon 7 voor friso 1 normaal

groetjes Ariane

Terug
Bovenaan