Friso voeding duurder geworden????

Ik weet niet of er bij jullie in de buurt een drogisterij van de Schlecker zit, hier is nl. de voeding ong. 1 euro per pak goedkoper (in vergelijking met de Edah, vergeleken met de Plusmarkt bijna 2 euro). Verder zij ook de Olvarit potjes goedkoper, niet veel, scheelt ong. 4 cent per potje, maar alle kleine beetjes helpen toch?
Ik heb nog niets gemerkt van de prijsstijging en heb woensdag net nieuwe voeding gekocht....

Misschien kun je dan wat invoren kopen.Mijn baby word pas in september geboren dus ik durf nog niet meer te kopen.ik wil zeker weten dat de kleine er goed op reageert.

Belachelijk he!
Maar, ik heb een vriendin die CB-arts is. Zij zei: de meeste FV van verschillende merken wordt in dezelfde fabriek geproduceerd, en ze hebben állemaal dezelfde stoffen, ook qua hoeveelheid. Daar zijn namelijk richtlijnen voor.Merk maakt dus niets uit!
Kruidvatvoeding, eigenmerk dus, is nog altijd het goedkoopst (prijs????durf ik ff niet te zeggen) en prima van kwaliteit, wordt in dezelfde fabriek gemaakt, komt alleen een andere verpakking en   labeltje aan...

Hoi,

Met dat laatste ben ik het niet helemaal eens...
Ja het kan idd dat het in dezelfde fabriek gemaakt wordt.. en de voedingsstoffen moeten idd volgens richtlijnen.
Maar heb jij wel eens verschillende merken voeding geproefd?? daar zit dus duidelijk wel verschil in.
Ik heb nu in totaal 3 merken gehad, ik ben begonnen met Nutrilon, daarna kruidvat, en nu gebruik ik friso.
Alle 3 heb ik ze geproefd, ik wil namelijk wel weten wat ik mijn dochter aanbied.
En de kruitvat... brrrr ik vond het echt smerig.. mijn dochter dus ook ;)
De nutrilon gaat wel, en de friso smaakt echt lekker (stukje zoeter)

voor het kruidvat heb je veel grotere schepjes dan voor friso.. uiteindelijk komt qua prijs het op hetzelfde neer. (mss nu met die ene euro niet ;) )

Groetjes Debby mv B'Elanna

hoi, ik weet niet wat voor friso jullie hebben maar ik heb preventief hypo allergeen en ik betaal bijna 13,- bij etos weet niet of het ergens goedkoper is weet jullie misschien wel waar het goedkoper is?

Bij de Digros kost de Friso 1 normaal 6,59 euro en daar haal ik die altijd. Zelfs bij de Ah is het nog goedkoop, 6,89 euro. Ik heb er dus niets van gemerkt.
Ligt het misschien toch aan de winkel

Hoi,

Ik betaal bij Albert Heijn 6.85 voor een pak friso normaal en bij de Jumbo 6,59.
Ik heb van de week nieuwe gekocht maar niet gekeken of het duurder is geworden.
Als oude prijs nog op het bordje staat dan meoten ze het voor de oude prijs verkopen, toch??

Groetjes van Patricia

Terug
Bovenaan