Friso vs Kruidvat

Marissa krijgt friso 2 opvolgmelk maar deze kost bijna 10 euro. nu is Albert heijn met eigen melk gekomen maar die is nog geen euro goedkoper. nu zag ik dat het kruidvat ook eigen melk heeft en dat deze dus wel echt de helft goedkoper is. Maar ik heb nog niet gekeken naar de inhoud qua vitaminen en zo. Heeft iemand hier beter onderzoek naar gedaan of ervaring met de melk van het kruidvat. Ik vind het qua geld namelijk wel de moeite waard maar uiteraard alleen als de kwalitiet vergelijkbaar is

groetjes Linda

Hoi Linda,

Vanaf Jayden zijn geboorte gebruikte ik altijd Friso, rond de 7 maanden ben ik kruidvat gaan proberen, maar gelijk na de 1e fles moest hij heel veel spugen, heb het 2 dagen volgehouden maar toch weer overgestapt op Friso en gelijk na de 1e fles was er niets meer aan de hand. Ik vond de kruidvat voeding ook erg stinken en hij was heel vet dus waarschijnlijk moest hij daarvan spugen.
Er zullen best wel mama's zijn die het wel wat vinden en uitproberen kan geen kwaad natuurlijk. Ik weet trouwens niet of je het merk Bon Bebe kent maar hier hebben ze sinds kort ook opvolgmelk van en die is ook een stuk goedkoper, ze hebben hem bij de Jumbo.
Nou sucses ermee he....

Groetjes, Patricia  (Jayden 18-05-2007)

Ik ben zeer tevreden over de kv voeding. Na de bv (na 7 maand) ben ik meteen begonnen met de kv opvolgmelk en dat bevalt supergoed. Ook de prijs is niet verkeerd en al helemaal niet als die in de aanbieding is. Nu ook weer opvolg 2 en 3 voor 4,99 dacht ik. De vorige keer heb ik meteen een lading ingeslagen.
Heb hier op het forum trouwens wel vaker klachten gehoord dat het bij de kv vaak op is. Hier is dat dus niet zo, misschien wel handig om dit in je achterhoofd te houden.

groetjes daan

Hoi,

meryem kreeg na 7 maanden nutrilon, omneo dat is  melk speciaal voor kindjes met spuug problemen en krampjes de opvolgmelk van kruidvat, en moet je zeggen ik vind het een prima alternatief voor nutrilon, ik heb al twee grote kinderen van 16j aar en 11 jaar en moet zeggen dat ik hun alleen nutrilon, toen nog almiron, hetend gegeven heb en dacht dat als ik alleen maar dit merk gaf een van de beste dan zal het wel goed zitten, dom van mij natuurlijk maar kwam bij het cb en die zeiden is net zo goed het komt van dezelfde fabriek als het bekende merk alleen onder een andere verpakking en merk, ik proberen en tot 11 maanden terug  kreeg zij kruidvat opvolgmelk nr 2, geen problemen mee gehad moet ik zeggen, nu krijgt zij gewone dagmelk en aan het eind van de dag een pyamapapje.

gr bianca

Hoi Linda,

Ook benthe krijgt al vanaf 3 maanden voeding van kruidvat en ze doet het er goed op!!!

Maar ga voor je eigen gevoel, dat is belangrijker dan de prijs!!

Ik ben in ieder geval erg tevreden over de voeding.

Groetjes Martine

Hallo,

Ik zag nu bij mijn Albert Heijn dat er ook Bambix opvolg melk is. Ik wist niet dat dat ook al bestond. Ik gebruik zelf Nutrilon, maar Bambix is ook van Nutricia en goedkoper. Zou het dan uit dezelfde fabriek komen?
Ik denk het haast eigenlijk wel. Is er iemand die Bambix opvolgmelk gebruikt?

doei

Terug
Bovenaan