Friso vs Kruidvat

Hoi

Ik heb toevallig zelf gisteren voeding van de Albert Heijn gekocht voor Feline < stap 3 >

Omdat de Friso nu zelfs 9,80 bij Etos was en 8,99 bij Albert. Ik vind het nog wel veel schelen qua prijs hoor. Die van Albert Heijn is 6,50, scheelt toch 2,50.....Ik heb het nog niet geprobeerd, eerst mijn Friso even opmaken.

Groeten Kirsten

Wij gebruiken ook de kruidvat voeding, bijna vanaf het begin.
Ook kruidvat heeft speciale voeding,   tegen krampjes, spugen etc.
En het is eigenlijk het zelfde als nutrilon.
Als je gaat zoeken op internet kan je er ook veel over vinden.

hoi(ben ik weer)
mick heeft van ons ook kruidvat voeding gekregen eerst friso en daarna ben ik ook over gegaan.
en hij heeft nergens last van gehad en het is nog goedkoper ook.
nu krijgt hij gewone melk maar als er ooit een tweede komt ga ik na de borstvoeding gelijk over op kruidvat voeding.

x chan

Hallo allemaal,

Super bedankt voor de tips. Ik heb bij het Kruidvat naar hun voeding gevraagd en zij vertelden me dat deze meer verkocht wordt dan de andere voeding. Ik heb gisteren dus een pak gekocht en Marissa heeft er 3 flessen mee gehad. Ze lijkt het gewoon goed te vinden. Ze drinkt het net zo hard op. Omdat hij deze week maar 5 euro is ga ik toch meer pakken kopen en ik ga er nog steeds vanuit dat "slechte" voeding in Nederland niet verkocht mag worden.

liefs Linda

Hoi,

Zelf gebruik ik ook al ong.6maand de melk van de KV. Heb meerdere malen gehoord dat deze uit dezelfde fabriek komt als de Nutrilon (had ik eerst, maar deze werd alsmaar duurder). Bij overstappen geen enkel probleem en ze doet het er goed op, het scheelt alleen in de portemonnee bij papa en mama!

groetjes,
xx Roos xx

Terug
Bovenaan