Fruit en groente opbouwen?

Wat fijn dat jullie kindjes zo lekker eten! Mijn zoontje van bijna 5 maanden vindt er echt niks aan, spuugt alles weer uit en schokt ook een beetje soms, zo vies vindt hij het. Moet ik dan doorgaan met aanbieden elke dag, of is hij er dan niet aan toe? - of ligt het aan mijn kookkunsten haha, nou ja, zoveel kan er toch niet misgaan met pureren :D

[quote quote=10271068]Wat fijn dat jullie kindjes zo lekker eten! Mijn zoontje van bijna 5 maanden vindt er echt niks aan, spuugt alles weer uit en schokt ook een beetje soms, zo vies vindt hij het. Moet ik dan doorgaan met aanbieden elke dag, of is hij er dan niet aan toe? – of ligt het aan mijn kookkunsten haha, nou ja, zoveel kan er toch niet misgaan met pureren [/quote]
Hmm, misschien even stoppen en dan over een weekje of wat weer proberen? Onze zoon was niet zo gek op z'n melk, dus dit vond hij wel een welkome afwisseling denk ik. Guess what, hij is nu 1 en vindt z'n melk opeens weer helemaal de bom en vast voedsel niet zo. Het verandert constant ;) 

Haha. Ons zoontje is ook al niet zo gek op melk. Althans, hij is zo afgeleid en aan het knoeien, kauwen op speen, flesje wegduwen... dat hij met pijn en moeite iets binnen krijgt. Daarom had ik al mijn pijlen op groente en fruit gericht... helaas! Nu is hij ook nog eens ziek dus krijg echt maar de helft binnen van wat hij normaal drinkt en heb de hapjes maar achterwege gelaten, aangezien hij nu geobstipeerd is. 
Hopelijk wordt ie net zo'n lekkerbekkie als de baby's hier!

Terug
Bovenaan