fruit en groente potjes bewarenen in de diepvriezer iemand ervaring of tip ermee?

kan je het ook in glazenpot bewaren of dan kijk in in xenos.. ik bedoel potjes van olvarit als ik het gebruik worden ze leeg en ik gooi het niet maar goeie tip zal ik doen hoor. liefs adama

Glas kan je niet invriezen. Dat kan kapot springen in de vriezer. Zelfs als het van de buitenkant er goed uit ziet kan er aan de binnenkant een splinter loslaten en in het eten komen en daar moet je toch niet aan denken.

Trouwens, graag gedaan!! Altijd fijn als ik iemand kan helpen!

Groetjes

dankje wel dan doe ik het niet gelukkig is dit forum er jullie hebben mij echt geholpen kan ik het in de dipvrieszak bewaren is hoevveelheid koken en in de dipvries zak bewaren of potjes kopen
en reisa hoe los je het op als je het in de dipvrieszak bewaart de voeding?

sorry voor me nl door me nl ben ik vaak fout begrepen ik bedoel als je het in de dipvries doet en eruit haalt hoe gaat de ijs dan weg bedoel ik ontdooien denk ikdat het zo heet dan ontdooi je het hoe ontdooi je het?
liefs adama

Ik haal het zakje uit de vriezer en leg het in de koelkast of op het aanrecht. Ik laat het in het zakje ontdooien en haal het uit het zakje als ik het opwarm in de magnetron. Als het erg droog geworden is doe ik er een beetje vloeibare margarine erdoor.

Je kunt het ook in ijsblokjesbakjes invriezen en die dan als ze hard gevroren zijn in een plastic zak doen. Voordeel is dat je dan makkelijk wat meer of minder kunt ontdooien voor je kind of twee soorten door elkaar kunt doen voor een andere smaak.

Terug
Bovenaan