Fruit en groentehapje

Hier hetzelfde advies als bij Dionne, alleen dan met 5 maanden 4,5 fles. En met 6 maanden 4 flessen, maar dan weer meer groente en fruit.
Quinn vindt inmiddels fruit lekker. Ook lust hij worteltjes en net heeft hij voor het eerst broccoli gehad. Ik dacht "oh jee" nav de topic van Ilona, maar het ging er goed in.
Groetjes Veerle

hoi,

ik ben met senna begonnen met een fruithap met 4 maanden.... oke, 1 week eerder.....
en hij vindt het lekker!!!
ook danoontje start en liga met fruit vindt ie heerlijk!!
als het op is zit ie nog een half uur na te smakken!
en lachen dat ie doet onder het eten... (en ik dus ook)!!
alleen vandaag kreeg ie brocolli en dat was niet zo'n succes. had ie wel al eerder gehad en toen was het wel lekker. hij had nu 2 dagen achter elkaar fruit gehad, dus hij zal wel gedacht hebben": dat van gister was veel lekkerder mama!!
nou, ja een danoontje erachteraan en hij was weer helemaal happy!
en nu ligt meneer helemaal tevreden te slapen!
wat is het toch een ontzettend mooi kereltje!! hihi...

liefs marijke

Voor Veerle: als ik aankom met een lepel met brocoli, dan kan ik op mijn kop gaan staan, maar de lippen blijven stijf op elkaar. Wrik ik ze alsnog open, dan kan ik de hele hap in mijn gezicht verwachten! Brocoli is en blijft VIES!!! Ik vind het stiekem wel grappig, dan krijgt ze toch gewoon wat anders... ik blijf het af en toe proberen, maar voorlopig wil het er echt niet in .

Terug
Bovenaan