hey,
hier ook een fruitmonstertje! pruimen, ananas, mango, peer, banaan, druiven, kiwi. alles in stukjes! alleen appel niet, want dat is nog te hard voor haar vier tandjes.
Ga morgen mandarijntjes proberen
Maar ook avondeten eet mevrouw met de pot mee. Dus wij eten nu heel vaak aardappelen groente en vlees, omdat dat voor haar het makkelijkste is.
Als we dan ergens anders gaan eten, of iets waarvan ik denk dat is niet handig voor haar (als ik bijvoorbeeld ECHT GEEN ZIN heb om te koken en we bestellen shoarma ofzo) dan krijgt ze lekker macaroni. En dat is echt haar lievelingseten. Dan roerbak ik allerlei soorten groenten, pureer dit, beetje tomatensaus erdoor, gehakt roerbakken, saus erbij en macaroni. Heerlijk. Net weer een hele pan gemaakt!
Gekookte worteltjes zijn hier trouwens ook favoriet! Ik doe ook wel eens in plaats van brood dippen. Maak ik gekookte hele worteltjes, reepjes komkommer en soepstengels. En die dippen we dan in roomkaas naturel, gemengd met hele kleine stukjes tomaat. Vind ze heerlijk! (en mama ook, al neem ik zelf rauwe worteltjes).
Liefs,
T