Fruit eten

Julia eet al haar fruit in stukjes, banaan hapt ze zo af. Peer en kiwi en druifjes in stukjes. Appel gaat nog niet echt en mandarijn/sinaasappel vindt ze even lekker en dan gaat ze in een stukje knijpen voor het sap.

groetjes

Hier ook een echt fruit monster!
peer, kiwi,manderijn, meloen, ananas, mango maar vooral aardbeien en watermeloen zijn favoriet! Jammer dat dit zomerfruit is:)
Alles gaat in kleine stukjes en dan eet hij dat uit een schaaltje met zijn handen!
Alleen banaan gaat uit het vuistje!

En als we onderweg zijn vind ik zo`n zakje verdraaid handig!

groetjes

Bedankt voor al jullie reacties. Wat leuk om al de verschillende situaties te horen. Ik ben benieuwd hoe Fenna het verder oppakt. Tot nu toe werkte het hier nog niet die stukjes fruit...

groetjes, Esther

Onze meid eet alles al ongepureerd en is gister net 1 geworden. Als iets haar niet lukt, komt het er met een vaart weer uit, dan weet ik dat ik het kleiner moet maken. Mandarijntjes, peer, appel, mango, banaan, alles eet ze uit het vuistje.

Onze Julia eet het liefste alles in stukjes, appel gaat wel goed als ik ze in partjes (zonder schil) geef.

Pruimen zijn op dit moment favoriet, maar ik heb nog geen fruitsoort ontdekt die ze niet lust (en ze heeft al heeeeeel veel geproefd).

Bij de groenten zijn sperziebonen en doperwten favoriet, al lust ze daar ook (bijna) alles...

Alleen vlees is ze (nog) niet dol op, alleen kip vindt ze wel lekker.

Liefs Marit

Terug
Bovenaan