fruit/groente

ik heb hier 2 kids die dus de potjes niet te eten vinden, heb de eerste maanden alles vers klaar gemaakt en ingevroren, dat ging er dus heel goed in en je kunt zelf je hoeveelheid bepalen, deed het in bakjes van ijsklontjes en dan een paar blokjes ontdooien voor gebruik.

Hoi Debby,

Ga altijd af op wat mijn vriend zegt, werkt in een goed gerenomeerd restaurant en weet wat wel en niet kan. En fleur heeft er nog nooit iets van gekregen.

Geef haar tegenwoordig gewoon geprakte banaan of geraspte appel, vind ze veel lekkerder dan uit een potje.

heb haar vandaag mijn eigen gemaakte macaroni gegeven, droog met een mini sausje, heb haar nog nooit zo zien bunkeren.

Weer een tevreden klant, haha!

wilde nog even zeggen dat ze liever de grote stukken eet (geprakt, geraspt of gewoon) dan vloeibaar uit een potje.

Misschien dat je dat eens kan proberen en wil de jouwe het dan wel. En anders aan het lachen maken of je mond wijd open doen, misschien dat hij het dan wel doet.

en anders... volhouden, als ze aan de smaak gewend zijn komt het vanzelf, en 5 happen zijn er toch 5, ik zie het nu meer als een tussendoortje dan een maaltijd dus een paar happen is dan niet zo erg

Terug
Bovenaan