Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vries het in en haal het de avond ervoor eruit en zet het in de koelkast. Dan is het de volgende ochtend ontdooid en geef ik het. Mijn dochtertje vind koud lekker, vooral als er een tandje doorkomt.
Ik vroor het ook in en haalde het op tijd uit de vriezer en ontdooien in de koelkast. Anders warme ik het au bain marie op door het in een stenen schaaltje te doen en dan in een pan met een laagje kokend water zachtjes op het vuur. Dan ontdooit het snel en warmt het ook niet te snel op, dus kun je zelf bepalen hoe koud/warm je het geeft
Gewoon vers is zo gebeurt. Smorgens even kijken wat er in de fruitschaal ligt en de staafmixer erdoor. Als ik veel over had bewaarde ik soms wel 1 portie voor de andere dag in de koelkast.
Groentehapjes vond ik meer gedoe, maar fruit is zo gemaakt. Invriezen en opwarmen lijkt me idd niet zo lekker.