fruithap banaan !!!!

Ha meiden,

We zijn er misschien wat vroeg bij, maar 2e kerstdag wordt Julia 4 maanden.
De laatste keer op het CB heb ik maar eens gevraagd hoe je weet dat de kleine eraan toe is om een fruithap te proberen. Toen zei de arts dat als ze gaan smakken als jij eet, en tegelijk naar je eten kijken, dat dat het signaal is dat ze iets willen proberen.
Dat deed ze dus net, en toen hebben we een potje banaanmoes open gemaakt, die in een van de pakketten zat.
En lekker dat ze het vond!!! Lachen zeg!!
Morgen weer een paar hapjes :).

Liefs Marit

Hey Marit,

Wat grappig zeg! Onze kleine meid is nu ruim 4 maanden en mijn vriend heeft toevallig vandaag ook een fruithapje gekocht..met perensmaak.. We hebben hem nog niet uitgeprobeerd.. ben ook zo benieuwd hoe ze het gaat vinden..hahah Heb je het haar gewoon tussen de flesjes door gegeven?

Groetjes, Rachel

Jee wat worden ze al groot he? Is die meid van jou al toe aan een fruithapje!
Mijn Julia moet er nog even mee wachten, ze wordt zondag pas 3 maanden.

Liefs maartje

Kyandro is nog maar 3 mnd maar een vreetzak.hij hangt het liefst heel de avond aan de borst dus dacht zal eens wat fruit proberen gisteren.nou dat beviel meneer prima!had gemengd fruit en idd een paar hapjes om mee te beginnen...vanavond weer proberen en dan maar hopen dat hij s nachts ook beter door gaat slapen.maakt het fruit wel een beetje warm.ik weet het is vroeg maar hij is er gewoon aan toe.schat ook dat hij zeker al 6,5 kg weegt.met 2 mnd al bijna 6 kg.dus denk dat je daar ook naar moet kijken.mn dochter ging pas met 5 a 6 mnd aan de vaste voeding
liefs jootje

Wow, ze worden idd snel groot he...
Stan moet ook nog een maandje zeker wachten! Hij word 1e kerstdag 3 maanden.....

Ben wel erg nieuwsgierig het worden hoe hij het gaat vinden!!! Heb hem wel al eens een druppeltje appelsap laten proeven :D Vind ie lekker!

liefs

hoihoi,

ja, idd, gewoon tussen de flesjes/ bv door. Ze vindt het heerlijk. Vanmiddag heeft ze weer een paar hapjes gehad! Papa is vandaag thuis aan 't werk, en in zijn pauze gingen we even wandelen. Bij een eetcafe een warme choco gehaald, en daar zat een mama met een kindje van ruim 4 maanden. Ze zag Julia, Julia lachtte en toen zei ze:"Zo, eerste tandje komt al bijna door, he?!" Neeeee, niet nu al, het gaat al zo snel!!!!

Liefs Marit

Wij hebben vandaag ook voor het eerst fruit gegeven. Karlijn vond het heerlijk. Hoeveel geef jij? Ik durfde niet te veel te geven, wil eerst eventjes kijken hoe haar darmpjes erop reageren.

Heb haar ook al pyjamapapje gegeven. Maar vind dat zo'n gedoe, eerst melk kolven en dat dan geven. Ze vind het wel heel er lekker.

En ze kwijlt de laatste dagen vreselijk dus wie weet krijgt ze haar eerste tandje nog wel in 2010.

Wat gaat het toch snel, morgen is het precies een jaar geleden dat ik een positieve test in mijn handen had en nu eet ze al fruit.

Vandaag heeft Kyandro banaan op.dat was echt zijn smaakje wel haha,lekker vond hij het!en heerlijk lachen erbij!hij heeft ongeveer een kwart potje op(klein potje)had de helft eruit gehaald en samen met grote zus om de beurt een hapje.
hij is er gewoon aan toe ook al is hij nog wel erg jong
liefs jootje

Terug
Bovenaan