fruithap banaan !!!!

hey wat leuk he die eerste hapjes,

doen jullie echt een pyjama papje of ook rijstebloem door de laatste fles.. ik wil dat ook gaan proberen omdat hij hier ook nog gewoon s nachts komt... en dan ook maar fruit.. hij is nu bijna 3,5 maand..

Liefs

hallo dames

Zoë krijgt ook al fruit hapjes en groente
ben ik mee begonnen toen ze 3 maanden was.
ze vind het heerlijk.
ze krijgt nu nadat wij gegeten hebben een half potje, gaat niet altijd op maar smullen doet ze zeker.
de huisarts raadde het aan, vanwege der krampjes tijd voor wat anders erbij en ze doet het goed.
ik zit ook nog maar op 4 flessen en in de laatste van half 9 gaan 2 eetlepels rijstebloem bij en dan slaapt ze tot zeker 7 uur.

groetjes Dango

Nou, Warren is nog helemaal niet geinteresseerd in ons eten en omdat er zoveel voedselallergieen in de familie zitten ben ik daar ook wel blij om. Het is namelijk echt mijn voornemen de eerste 6 maanden alleen bv te geven.

Maar we zijn wel heel benieuwd hoor hoe het straks zal gaan!!!!

X
Evje

Julia krijgt BV ( met af en toe een klein flesje FV als ze nog honger heeft). Ze krijgt dus geen rijstebloem of pyamapapje. Verder slaapt ze van half 9 tot 6 uur door, dus is het ook niet echt nodig :).
Groente ga ik nog ff mee wachten, dat doen we in 't nieuwe jaar wel, eerst maar eens fruit....

Liefs Marit

Karlijn wordt 24 december 4 maanden.
Ik ben begonnen met pyjama papje door de bv te doen omdat ze ´s nachts zoveel wakker was. We dachten dat ze misschien honger had maar ook als ze de laatste voeding met pap krijgt dan slaapt ze helaas niet door.

Fruit vind ze echt heel erg lekker. Ze komt ook helemaal met haar lichaam naar voren als het haar niet snel genoeg gaat voordat ze weer een hapje krijgt.

Geven jullie potje of vers fruit?

Hoi,

Het valt me op dat jullie er over het algemeen snel bij zijn met de bijvoeding! Diederik wordt zondag 12 weken en hij drinkt nu 5 flessen van 200 cc, dus hij zit echt al op zijn maximale hoeveelheid. Het CB gaf aan dat hij eigenlijk tot 4 maanden niet meer mag dan dit, maar dat betekent dat ik nog bijna 1,5 maand moet volhouden met alleen deze flessen. Diederik is inmiddels al zo'n 6,5 kilo, zeker wel denk ik. En hij vindt het heeeel interessant als wij eten. Hij kwijlt ook steeds meer trouwens! Dus ik vraag me echt af of je echt die 4 maanden alleen maar de fles mag geven en of hij er genoeg aan zal hebben. Waarom is dat? Omdat de darmpjes het nog niet aankunnen?

Liefs

He Blossom,

Ik zit in een gelijk soort situatie. Lars is 13 weken en ook 6.5 kilo. Hij krijgt ook 5 flessen van 200cc.
Het cb heeft mij ook aangeraden tot 4 maanden te wachten. De reden weet ik hier ook niet precies van.
Ik heb komende maandag weer een afspraak voor de prikjes dan zal ik het eens vragen. Is Diederik ook al zo'n lange jongen? Lars is nu al ongeveer 63c.

Liefs

Terug
Bovenaan