Hoi meiden, deze reacties had ik net even nodig. Ik ben al de hele dag van slag en ik geloof dat Thijs dat aanvoelt. Of het is de warmte...
Misschien maak ik het wel veel groter dan het is, maar het zit me gewoon niet lekker.
Ze (schoonmoeder) is nogal bazig en altijd erg aanwezig. Omdat mijn schoonzus erg labiel is regelt en bepaalt ze altijd alles voor haar. Nou is mijn man gelukkig totaal het tegenovergestelde van zijn zus, en is hij gelukkig een stuk afstandelijker naar haar toe. We wonen gelukkig ook niet om de hoek. Maar voor de goede vrede gaan we altijd naar de verplichte dingen (verjaardagen, kerst etc.) omdat de familie nogal klein is. Maar nu hoeft het van mij voorlopig niet meer hoor. Ik ben er helemaal klaar mee. En dat terwijl ik haar juist zoveel mogelijk bij de baby betrek, t is toch zn oma.
Ze had idd zelf niet door wat ze deed en was ook erg verbaasd dat ik het "grapje" niet kon waarderen. Een "officiele fruithap" was het niet, (1 theelepeltje) en of hij wat heeft binnengekregen vraag ik me af, maar het gaat om het idee.
Natuurlijk doen papa en mama de eerste fruithap over een poosje gewoon opnieuw, met camera erbij en dan is dat gewoon zn eerste hapje, en vergeten we dit akkefietje, Thijs weet toch nergens van.
Maar ik hoor haar al zeggen: je eerste hapje was toch echt van oma hoor Thijs... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr