vraagje mijn zoontje van 16 weken heeft gisteren voor het eerst fruithapje gehad, nu krijgt hij schrale plekken en bobbeltjes op zijn wangetjes (eczeem) en krijst na fruithapje is dit normaal moeten de darmen wennen? hij heeft maar een paar lepeltjes gehad olvarit appel 1ste hapje. ik durfde het vandaag niet weer te geven.
wel is hij dysmatuur geboren en 3.5 week te vroeg, hij heeft problemen met zijn ontlasting en krijgt omneo, maar het is nog niet echt je vanhet, hij drinkt 175 cc (160 water en 5 schepjes maar) meldt zich om de 3 a 3.5 uur hij is vrij licht voor zijn lente hij is ruim64 cm en 5800 gram.
hoemoet ik het aanpakken met fruithapje ik weet me geen raad meer
ook kwijlt hij enorm en doet constant alles in de mond en vooral zijn handjes, kan hij tandjes krijgen???? nu al ???
alvast bedankt voor jullie reactie
wel is hij dysmatuur geboren en 3.5 week te vroeg, hij heeft problemen met zijn ontlasting en krijgt omneo, maar het is nog niet echt je vanhet, hij drinkt 175 cc (160 water en 5 schepjes maar) meldt zich om de 3 a 3.5 uur hij is vrij licht voor zijn lente hij is ruim64 cm en 5800 gram.
hoemoet ik het aanpakken met fruithapje ik weet me geen raad meer
ook kwijlt hij enorm en doet constant alles in de mond en vooral zijn handjes, kan hij tandjes krijgen???? nu al ???
alvast bedankt voor jullie reactie