fruithapje

even een reactie op het laatste bericht. Ik ben het met je eens dat veel moeders te snel willen beginnen met de fruithap enzo. Ik heb het ook proberen te rekken. Op eengegeven moment werd mijn zoontje erg huilerig, wilde zijn melk niet meer zo drinken enz enz. Ik ben toen met fruit begonnen. Heel langzaam opbouwen, drie dagen achter elkaar hetzelfde enz. Het is een totaal ander manentje nu. Veel tevredener. Dus soms kan het zielig zijn om ze te lang het fruit te onthouden.
 
Hoi,

Het is inderdaad per kindje verschillend. Mijn zoontje had gewoon behoefte aan wat anders. Dat merkte ik gewoon omdat hij zijn melk niet meer helemaal opdronk en omdat hij smakkende geluidjes ging maken. Toen ik bij het cb vroeg waarom hij dat deed hebben ze mij gezegd dat hij toe is aan zijn fruithapje. Maar nogmaals dat zal inderdaad per kindje wel verschillend zijn.

Groetjes,
Nanda
 
Ben het ook met beide eens, zielig vind ik het niet echt maar ik ga het ook proberen te rekken tot liefst 6 maanden. Omdat ze dat advies geven, maar als blijkt dat mijn dochtertje van nu 10 weken heel graag eens iets anders wil als borstvoeding dan zal ik haar dat niet onthouden natuurlijk!
 
Terug
Bovenaan