fruithapje

Halloo,

drie maanden is erg vroeg volgens mij. Aangeraden wordt om tussen de vier en de zes maanden te beginnen als je baby er aan toe is. Vaak gaan ze dan smakken enz. Bij borstvoeding kun je voglens mij beter na de 6 maanden beginnen. Mijn zoontje krijgt vanaf 4,5 maand beetje fruit en nu wat groenten. Je kunt op verschillende sites lezen hoe je het aan moet pakken. Bijvoorbeeld. Voedingscentrum.nl
 
Juist anoniem, mensen moeten zeuren over hoe je iets verwoord, wat maakt dat toch uit!!!

Ik heb mijn dochter vanaf 3,5 maand fruithapje gevoerd(hahaha)
Dit omdat we merkten dat ze er aan toe was. Ze was alleen melk zat en als wij fruit aten,dan probeerde ze die te pakken enzo.

Groetjes Ria
 
Ik vind t wel belangrijk hoe je iets verwoord!! omdat je dieren voert en mensen voedt.Maar daar zullen jullie waarschijnlijk wel geen verstand van hebben, dus gaan jullie maar lekker door met voeren.
 
Hoi "laatste" anononiem (17.11.39). Hoezo lusten ze dan geen groenten meer??????? Wij zijn begonnen met pap, toen dat goed ging met fruit en daarna pas met groenten, dat gaf absoluut geen problemen hoor! Denk niet dat je dat algemeen kunt stellen. Is, denk ik, per kind verschillend.
 
Terug
Bovenaan