fruithapje

Lotte is nu 4 maanden en 1 week. Wij zijn vorige week bij cb geweest en die zei juist tegen ons, krijgt ze al fruithapje wij van nee nog niet. Nou daar mag je dan mee beginnen. Nu kunnen ze nog niet echt protesteren en al ze 6 maanden zijn al veel meer.
Wij zijn begonnen met de hele week banaan (niet echt slimme keuze ivm verstoppingen maar gelukkig valt dat mee) Gisteren zijn we begonnen met peer en dat vind ze meteen een stuk lekkerder. Ze krijgt niet veel, maar ze went er wel aan.
Ze krijgt een half uur later de fles en daar smult ze ook nog van.
Bij ons werd het dus aangeraden.

Groetjes,

Lilian mv Lotte

Hoi,

Mijn Hjerre krijgt nu ook sinds anderhalve week een fruithapje. Ik ben er mee begonnen omdat ik dacht dat Hjerre er aan toe was en omdat hij zijn vijfde flesje oversloeg die hij qua gewicht nog zo erg nodig heeft. ( ik moet hem nog steeds zo veel geven als hij wilt, maar hij groeit nu lekker). Nou meneertje at het alsof hij nog nooit iets anders gedaan had. In een mum van tijd had hij het halve bakje leeg en al heel snel at hij een heel bakje leeg. En eerlijk waar, hij doet er nog geen tien minuten over. Ik dacht dat babies altijd moesten wennen aan een lepeltje en een hapje.....maar ik heb er echt niets van gemerkt. Ik moet volgende week woensdag weer naar het bureau en ik ben benieuwd wat ze ervan zeggen.

Groetjes Hanneke en Hjerre.
Hjerre is vijf december vijf maanden geworden.

Terug
Bovenaan