fruithapjes en groente hapjes bij 3 maanden

quote: DEXEN reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2005 11:11:48'));


quote: DEXEN reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2005 11:07:34'));


quote: Jessa reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-05-2005 09:18:00'));

Hoi,

Tja ik vind het ook vroeg hoor, maar jij vind het zo goed, dus dan maakt het toch niet uit wat anderen vinden?

Ik zou zelf nooit zo vroeg beginnen, ik gaf pas vanaf 6 mnd.

Maar waarom vond jij dat je kindje daar aan toe was?

Groetjes!
Bij hetcb zeiden ze 4mnd of als ze smak geluiden of hap bewegingen maakte  dat ik al kon beginnen. En dat ik gewoon op mijn gevoel af moest gaan.
Zelf had ik een voorgevoel dat ze eraan toe was. Het cb zei ook dat ze een extra hongerige baby was. Ze kon geen genoeg krijgen van mijn borstvoeding dus.....
toen moest ik haar nog een hele fles erbij geven.Ook was ze al na 2 uur al hongerig.  Met de bijvoeding erbij gaat het uitstekend ze is nu heel tevreden. Ik geef haar halve potjes appel en wortel en dat vind ze geweldig ik doe wel rustig aan hoor. als ik haar al een lepeltje geef dan gaat ze met haar hoofd al naar die lepel toe en dan maakt ze   een hmmm.... geluid als het lepeltje al in haar mond zit.   Mijn moeder gaf zelf mij bijvoeding toen ik 5,5 maand was en ik was ook niet zo'n goeie eter zoals  mijn dochtertje en mijn moeder vond het eigenlijk ook te vroeg maar zij had ook gemerkt dat  mijn dochtertje echt behoefte had aan die bijvoeding  .

Groetjes
DEXEN




 
Terug
Bovenaan