@anneee: de babykamer is helemaal klaar, gelukkig wel. Wel doordat ik alles aangepakt heb, en ik denk zelfs dat als de baby nu geboren wordt hij geen flauw idee heeft waar alles te vinden is. Ik vroeg hem ook: moet ik je niet even wegwijs maken in de kamer ? Ik denk niet dat ik vlak na een bevalling zin heb om je uit te leggen waar je alles kan vinden en wat je er mee moet doen. Maarja... dat is zijn probleem dan maar hoor. Ik heb op een paar informatie avonden al contact gehad met andere zwangeren, dus wat contact heb ik al wel
Ik ga maar proberen diep in uit te ademen ofzo omdat ik weet dat er een einddatum aan zal zitten.
@superjuffie: haha fijn is dat! Wij hebben allebei ook een redelijk drukke baan, ik ben echter al heel wat weken thuis omdat mijn werk met zwanger zijn niet te combineren viel. Mijn man werkt echter nog 10x harder op het moment dan normaal door personeelstekorten, dus ik zie hem dat ook wel doen, vragen of hij moet komen als ik in het ziekenhuis lig haha.
Ik ga maar proberen diep in uit te ademen ofzo omdat ik weet dat er een einddatum aan zal zitten.
@superjuffie: haha fijn is dat! Wij hebben allebei ook een redelijk drukke baan, ik ben echter al heel wat weken thuis omdat mijn werk met zwanger zijn niet te combineren viel. Mijn man werkt echter nog 10x harder op het moment dan normaal door personeelstekorten, dus ik zie hem dat ook wel doen, vragen of hij moet komen als ik in het ziekenhuis lig haha.