frustratie kwijt

Moet even stoom afblazen!
Wij wonen nu nog in een flat, gaan gelukkig snel verhuizen naar een huis.
Gister kwam er een meid bij ons aan de deur, (ze woont bovenin, 2 verdiepingen hoger en wij op de 1e verdieping) om te vragen of er wat met onze dochter aan de hand is!!!!!!! Want ze hoorde haar de laatste tijd veel s'nachts huilen, ik zei dat dat kwam omdat ze deze week erg ziek was, ze had 40 graden koorts en veel hoesten en snotteren. Ze wilde dan ook 2 nachten niet in haar eigen bed liggen. Daardoor was ze veel wakker. En dat ze de leuke periode heeft dat ze niet slapen wil.
Oh zegt ze, en jullie krijgen haar dan niet stil???
Nee soms niet nee, we doen ons best. Zegt ze ook nog, ja voor jullie zal het ook niet makkelijk zijn, nee inderdaad niet nee het vergt veel van ons, maar dat gaat ook wel weer over. Maar vond het gewoon vreselijk dat ze het kwam vragen, we spreken elkaar nauwelijks en dan ineens dit.

Maar we kunnen toch niet bij elke kik die ze geeft uit bed springen, we laten haar echt niet lang huilen want heb er zelf ook een hekel aan dat ze anderen wakker houd.
Was zo boos, wat denkt ze wel niet van ons, dat we Lynn expres zo laten huilen. Wij slapen ook liever de hele nacht!

groetjes annelies

Heeft ze zelf ook kinderen?
Veel mensen reageren zo omdat, ze niet weten hoe het is.
Je kan niet meer doen dan je best, hier huilen ze ook weleens s'nachts hoor maak je niet druk en verheug je lekker op je nieuwe woning.

Laat ze maar lekker kletsen.

Gr Lique

Hoi,

Ik snap dat het voor jou frustrerend is, maar voor haar denk ik ook en uiteindelijk is het beter dat ze even aan jou vraagt wat er is dan dat ze bij de beheerder gaat klagen!
Wij woonde voorheen in een woonboerderij met 8 appartementen, als wij daar zo'n situatie hadden kwam soms de bovenbuurman of buurvrouw ook vragen of ze soms ziek waren ofzo, niet zozeer om te klagen, maar dan wisten hun ook van o hij is ziek, dan zal het weer snel over zijn!
En ondanks dat het voor jou als ouders hoe dan ook iets waar je niks aan kan doen en je er verder ook niet druk om hoeft te maken, kan het voor andere ook frustrerend zijn als ze uit hun slaap gehouden worden!
Ik persoonlijk zou blij zijn dat ze rechtstreeks bij mij kwam om te vragen hoe of wat!
Maar goed, hopelijk voelt Lynn zich snel wat beter en kan de hele flat weer slapen,,hihi

Gr MJ

En wij wonen nu vrij en op dat soort momenten ben ik wel extra blij dat we ons daar (geluid dat mijn kinderen produceren)geen zorgen meer om hoeven te maken, dus verheug je idd lekker op je nieuwe woning!!

Ik snap dat je het niet leuk vind dat ze zo aan de deur kwam met al die vragen, maar jah.. voor hetzelfde geld wonen er andere mensen die niet zo goed als jullie voor je kindje zorgen en het mishandelen, dan is het toch goed dat ze komt.

Ik hoop dat je dochtertje gauw beter mag worden en je straks veel geluk en woonplezier in je nieuwe huisje heb,

Liefs Marina

Hoi Annelies,

Ik snap je reactie, maar misschien kun je het ook van de andere kant bekijken. Er is sociale controle, dat is nooit verkeerd.
Als je zoiets hoort midden in de nacht, terwijl je het anders nooit hoort, dan vraag je je toch af wat zou er loos zijn.

Liefs Lientje

zoals ik het nu lees, zie ik er niet zo het probleem van in, maar ja, ik weet natuurlijk niet hoe het is gezegd (meelevend of sarcastisch)
maar idd, je kan niet je kindje maar bij elke kik oppakken met het idee: dalijk horen de buren haar huilen. dan verziek je je kind en das niet de bedoeling. lullig voor de buren, maar jij vraagt er oo kniet om dat je kindje snachts huilt.
nathalia huilt ook zo nu en dan snachts. ik laat haar toch wel 5 of 10 min huilen. jammer voor de buren, maar als ik er gelijk naar toe ren, weet ik zeker dat ze de volgende nacht weer komt, en die nacht erna enz.

nou meid, maak je niet te druk hoor!
heel veel sterkte met je kleine meid, en succes met de verhuizing straks!

liefs, do

Terug
Bovenaan