frustratie kwijt

Hoi Annelies,
Ik snap je erg goed. Zo kwamen mijn buren enige tijd geleden ook vragen of wij onze dochter niet in een andere kamer konden leggen. Ze werden namelijk steeds wakker door haar gehuil 's morgens. Aan de ene kant vond ik het echt verschrikkelijk dat ze er iets van zeiden. Maar eerlijk is eerlijk: zij hebben niet gekozen voor ons kind, maar liggen er wel wakker van! Ik kan het ze dus niet kwalijk nemen dat ze er iets van gezegd hebben. Voor mij is het er alleen niet makkelijker op geworden. Ik laat Zarah nu 's nachts niet meer lang huilen, en als ze echt gaat gillen, ga ik er meteen naar toe. Ik wil geen overlast veroorzaken, maar dat maakt opvoeden wel een heel stuk lastiger!

Gelukkig gaan jullie snel verhuizen, ik hoop dat dat bij ons ook niet zo lang meer gaat duren.. Sterkte ermee!

Misschien moeten we het ook welzien als een bezorgde vraag, maar de manier waarop ze het zei was niet erg leuk.
Wij zijn nog de enige die een kind hebben en snap ze ook heel goed hoor.
Maar als ze het anders had gezegd had ik er minder moeite mee gehad.

Vaak is het idd niet leuk de toon of manier waarop mensen wat zeggen,
succes ermee, en groot gelijk heb je hor als je niet gelijk bij ieder wisse wasje naar je kindje rent i.v.m. de buren

Bij ons is het zo gehorig dat ik de buurman kan horen omdraaien in bed, en jah als Daniel snachts huilt hebben ze toch beetje pech.
Als hun ooit kids krijgen zitten wij weer van hun in de herrie, beetje geven en nemen, en als ze er echt last van hebben kopen ze maar oordoppies, hihi

Liefs Marina

Onze buurvrouw draagt dus al oordopjes... en nóg wordt ze wakker! Ik geloof dat ze nu geluidswerende wanden hebben gemaakt. Ik hoop het maat voor ze, want Zarah laat zich af en toe nog goed horen..

Terug
Bovenaan