frustratie

quote: lollifantje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-08-2006 20:56:39'));

hoi hoi,

Ikzelf ben ook gestopt met mijn antidepressiva, heb eetstoornissen gehad en soms nog steeds.

Het is zeker zwaar om te stoppen, soms voel je je echt k**.

Het maakt toch niet uit waar het kind opgevoed wordt, als het maar liefde ontvangt!!!!

Dus maak je je niet druk, komt wel goed.

En, het is moeilijk om te stoppen maar je weet waar je het voor doet toch?

Dikke knuffel van lollifantje

Hoi lolifantje,
Ik heb die antidpressiva geslikt omdat ik veel last had van erge stemmingswisselingen. En als ondersteuning van dagbehandeling.
Ik ben nu bezig met de laatste fase van het afbouwen. Vandaag, morgen en overmorgen slik ik niks en dan de maandag nog 25 mg en ben ik klaar.
Wat ik moeilijk vond tijdens het afbouwen is dat ik me snel emotioneel voelde. Dan was ik bang dat ik weer terug bij af zou komen. Maar mijn man en de psychiater hebben me verzekerd dat het alleen van het afbouwen komt. Dat ik echt niet zomaar terug bij af ben. En dan houd ik mezelf ook weer voor dat het voor een heel goed doel is. :)

Hoe lang ben jij nu gestopt met je ad? Gaan jullie nu voor een eerste kindje of tweede?

Liefs, Nadine.

Vervelend als je positief nieuws hebt en anderen zien alleen maar beren op de weg! Ik denk dat het dan een kwestie van afgunst of welllicht nog erger het niet gunnen is.

Geld maakt niet gelukkig, klinkt ook weer cliché, maar is wel zo. Als je een kinderwens hebt kun je beter de sprong wagen, dat is beter als achteraf spijt te hebben en te denken had ik maar.

Dikke kus
talke

Hoi Nadine,

ALs jullie graag een kindje willen,ga er dan gewoon voor!
En je hebt tenminste woonruimte ookal is dat een flat,baby's spelen
toch niet buiten ofzo,dus voorlopig heb je plek (en liefde) genoeg.

Toen ik zwanger raakte van de 1e had ik nog helemaal geen huisje!

Laat je leiden door je eigen gevoel,en als een kindje je gelukkig maakt,ga er dan voor!

hoi,

ten eerste wil ik je zeggen dat ik het knap vind dat jij je medicijnen afbouwd.
je bent er niet voor niks mee begonnen, top!!

ten tweede,
iedereen heeft een mening.
de ene x is het dezelfde als die van jouw.
de andere x totaal anders.
bedenk je maar dat je schoonzus het goed bedoeld.
dat ze het uit bezorgheid zegt voor je.
dat is het ook makkelijker te accepteren.

blijf bij je eigen gevoel.
het is jullie leven en jullie toekomst.
als je zo graag een kindje wil, ga ervoor.
en bewijs maar dat het ook anders kan...

suxes.

Ha

Sommige mensen vinden het belangrijk dat u wereld eerst helemaal perfect is voor ze een kind krijgen, maar waarom?
Het is belangrijk dat je een huis hebt en dat heb je, hoe groot of klein.
Mensen willen graag het beste hebben maar daardoor worden de kinderen echt niet beter alleen wordt er meer druk vanwege het perfect zijn.

Elke keer als je weer eens kut voelt denk dan maar het is mijn leven, mijn (onze) keuzens. Wat bij mijn helpt is dan even diep in en uit te ademen. Allees weg te blazen.

Heb vertrouwen in je keuzens
chandra

Terug
Bovenaan