Frustratie

hey,

@mammiebjorn: het is echt overbelasting; heb het al eens eerder gehad, dus herkende de klachten. ben ook alleen bij de dokter gweest om te vragen of er medicijnen waren die ik bij borstvoedig mocht gebruiken... hij heeft overigens wel gekeken ofhet niet iets anders was...

@mama van Sven: dat is het precies: je doet zo veel moeite, en dan nog lukt het niet.

Ik weet wel dat flesvoeding niet veel slechter is, maar toch.. het voelt gewoon k*t. Waarschijnlijk heeft dat inderdaad te maken met die voortdurende druk die op je wordt uitgeoefend dta bv zo goed is... De dokter begon er ook weer over. Ja borsvoeding is wel het beste voor je kindje. NEE DUH!!! DAAROM ZIT IK HIER!! om een oplossing te vinden als hij er is!!!
Ben niet achterlijk!

nou ja.. tnx voor steun... ga nog maar even hopen dat de ontstekingsremmers aanslaan...

Hi T,

Wat vervelend dat je voortdurend die druk voelt, ik snap heel goed wat je bedoelt. Ik heb in die zin 'de mazzel' dat bij mij de situatie zo heftig was dat iedereen direct zei: in jouw situatie lijkt het me beter dat je de bv aan de kant schuift. Ik heb zogezegd 'een geldige reden'. Maar eigenlijk is het natuurlijk te zot voor woorden dat het zo werkt.

En, toen ik eenmaal besloten had zeiden alle dokters: ach, de flesvoeding van tegenwoordig is zooo goed, je geeft je baby daar een prima voeding mee hoor! En wellicht moet je het ook eens van de andere kant bekijken: je bent in staat geweest om je meisje de eerste weken de beste voeding te geven die er is en al die afweerstoffen heeft ze dus wel meegekregen.

Nou zet hem op, en succes met het nemen van de beslissing (als dat is wat je nu nog te doen staat).

Liefs

Ben eigenlijk benieuwd hoe het met je ontsteking in je handen gaat. Helpen de medicijnen die je hebt gekregen?
Ook wilde ik je nogmaals laten weten hoeveel respect ik voor je heb dat je nu al zo'n tijd kolf en die melk aan je kindje geeft.
Ik heb nu 4 dagen volledig gekolfd omdat ik door de spruw zulke kloven had dat het echt teveel pijn deed om mijn dochter aan te leggen.
Vanmorgen de eerste voeding weer via de borst gegeven en pfff dat scheelt toch een hoop tijd. Geloof nooit dat ik het had gekund om zo lang te kolven.
Mocht je moeten stoppen door de ontsteking, onthou goed wat je voor moeite hebt gedaan!!!
Petje af!!!!

Terug
Bovenaan