frustrerend, kan geen ovulatie vinden/

Hi allemaal,

Op naar ronde 5. Alweer niet zwanger. Ben bezig met ovu testen van sensitest. Al 2 maanden geen ovulatie kunnen vinden. wel regelmatig ongesteld, dus hij zal er wel zijn. Maar het is wel frustrerend. weet nu niet wat de beste tijd is. Soms ben je bang dat je lichaam niet goed werkt en er geen ei vrijkomt. Ben 34 en hoop zo voor mijn 35ste zwanger te zijn.

Kent iemand dit en zijn er mensen die wel zwanger zijn geworden terwijl ze geen eisprong konden detecteren met testen?

Voor de vrouwen die langer bezig zijn is dit vast kul en vinden dat ik niet moet zeuren omdat we nog maar zo kort bezig zijn.

groetjes
Mant

hoi,
misschien heb je net te laat getest? Op de site van sensitest staat dat je rekening moet houden met je kortste cyclus. Dan kan je in de tabel aflezen op welke dag je moet beginnen.
Ik heb ook een paar keer testen gekocht van sensitest. Helaas nog niet zwanger. Ik zag eerst een vaag streepje en dan de dag erna een iets donkere streep.
Ik zit er ook over na te denken om eens clearblue te gebruiken. Ze zeggen dat die heel makkelijk in gebruik zijn. Maar wel duur!!

succes

dank voor je snelle reactie.

mijn kortste cyclus is 26 dagen. dus op dag 8 begonnen. en bijna 10 dagen getest. Deze maand zelfde verhaal. zit nu op dag 19 en niets gevonden. ook al gemaild met sensitest. zij raadde mij aan om dan met ochtendurine te testen en evt 2 keer per dag. Ook geprobeerd en NIETS.

Volgende maand dan ook maar temperaturen.

Iemand nog een tip?

Weet echt niet wat nu de beste dag is om te "klussen".

Wil zo graag, misschien is dat wel de beperkende factor.

Groetjes
Mant

Hi!!!

Ook ik heb hetzelfde probleem, zit ook in ronde 5 en gebruik sensitest, en net als jij probeer ik nu ook ochtend urine, maar nog steeds niets. En dat terwijl ik gister toch best veel slijm had?!?!?!
Zou het kunnen zijn dat ons lichaam nog aan het ontpillen is?

Hi Sds,

Wat heerlijk om te horen dat ik niet de enige ben!!!!
Een van mijn vriendinnen zij dat ook al, van dat ontpillen. Alleen schijnt het wel zo te zijn dat als je wel regelmatig ongesteld bent dat je dan dus een ovulatie hebt. Volgens obgyn.net komt het heel weinig voor dat als je een regelmatige cyclus hebt dat je dan geen ovulatie hebt. Dus we hebben wel een goede houvast dat het goed komt. Alleen is het zo frustrerend he!

Ben jij  ook regelmatig? Slijm wordt doorzichtig en trekt draden als je je ovulatie zou hebben.

Heel veel succes deze maand Sds!!

groetjes
Manta

Hoi Manta,

Ik heb ook eerder geprobeerd om met ovutesten m'n ei te vinden maar dat lukte niet altijd. Omdat bij ons het zwanger worden wat langer duurde (bijna anderhalf jaar) ben ik de laatste maanden begonnen met temperaturen en dat heeft me veel info opgeleverd. Ik had heel duidelijk een hogere temperatuur na m'n ei. En m'n ei was veel later dan ik had gedacht. Omdat je cyclus toch minimaal 26 dagen is, lijkt het me sterk dat je geen eisprong hebt. En meestal zeggen ze dat als je geen ei hebt je niet ongi wordt.
Maar ja... het fijne weet ik daar ook niet van.
Ik kan je dus alleen maar aanraden om te temperaturen. De site van fertilityfriend.com heeft mij heel veel geholpen hierbij. Daar kun je  elke keer je temp. invullen en die geeft dan aan wanneer je ei geweest is.  Een echte aanrader!
We zijn trouwens inmiddels  5 weken  zwanger (eindelijk! )

Succes ermee!
Dile

Heb het ook een keer een maand geprobeerd met sensitest.
maar bij mij werd het streepje nooit donkerder dan de controlestreep.
De testen werken bij mij niet.. ben dr ook maar mee gestopt!

Terug
Bovenaan