frustrerend, kan geen ovulatie vinden/

Hoihoi!!

Ik heb precies hetzelfde!! Ben blij dat ik niet de enige ben zeg! Ik gebruik sinds deze maand ook de ovutesten van Sensitest. Ik ben bewust twee dagen eerder begonnen met testen voordat ik zou moeten beginnen volgens de bijsluiter, omdat ik in mijn vorige cyclus mijn ei eerder dacht te voelen dan dat ie moest komen. Maar nee hoor, tot nu toe nog steeds geen streepje te zien! Niet eens een vage...
En dat terwijl ik ook zeer regelmatig ongesteld ben met een cyclus van 28 dagen. (Ik kan er haast de klok op gelijk zetten.) Ik begon me al af te vragen of ik überhaupt wel een ei-sprong heb. Maar dat moet toch wel? Altijd 14 dagen voor je ongi, toch? Dus als je regelmatig menstrueert, zou je ook ee regelmatige ei-sprong moeten hebben?
Ik had gister (voor het eerst) een draderige slijmprop,  heb om de dag geklust en gister extra. Hoop dat het nu wel raak is... Heb geen flauw idee of het die eisprong  was want die testen werken volgens mij bij mij  niet...

Groetjes,
Marientje81

Het is echt zo heerlijk om te horen dat je niet de enige bent die hier mee zit en aan haar eigen lichaam gaat twijfelen.

En Dile,..........van harte gefeliciteerd. Zo fijn voor je na 1,5 jaar proberen. Kan me voorstellen dat dat heel frustrerend is geweest. Maar geeft ook wel weer hoop voor alle andere dames hier.

Ik ben nu midden in mijn cycles begonnen met temperaturen. Dus kan pas vanaf volgende maand echt zien hoe de curve loopt.

En ja, de eisprong kan voor zover ik gelezen hev 12 tot 16 dagen voor je mens zitten. Mijn moeder heeft mij en mijn zusje gekregen door tijdens de mens te "klussen".
Ze dacht dan ben je niet vruchtbaar, dus nu kan het zonder. Niet dus want dat was ik. 4,5 jr later op die manier mijn zusje verwekt. Dus het vrouwenlichaam kan raar in elkaar zitten.

Nou meiden, zet hem op en heel veel succes met zwanger worden allemaal.

Groetjes
Manta

Hoi Mant,

Ik lees meer mee dan dat ik reageer, maar nu wilde ik je toch ook even melden dat ik heel wat testen heb versleten van sensitest, maar dat ook ik nooit een positieve test heb gehad. Tevens heb ik clear blue geprobeerd (die met het gezichtje) en ook deze waren niet positief, alleen kan ik hier niet zoveel over zeggen omdat ik er maar een enkele van geprobeerd heb en als dat niet op het juiste moment was, nu, dan weet je het wel...
Deze cyclus ben ik begonnen met temperaturen en sinds 3 dagen is m'n temp hoog, m'n ei is dan ook waarschijnlijk eerder gekomen dan verwacht. Het schijnt raadzaam te zijn om om de dag te klussen en deze maand zijn wij daar dan ook mee begonnen, of het resultaat heeft weet ik 3 oktober pas...

Veel succes!!

Groetjes, Irianne

Hoi meiden,

Ik heb, denk ik, hetzelfde...ben al vanaf vorige week vrijdag bezig met de ovulatie-testen, heb een korte cyclus, nl. 26 dagen. Dus ben, zoals geadviseerd, op dag 9 met de ovulatietesten begonnen, vandaag dag 14 en ik denk dat ik nu m'n eisprong voel, heb steekjes links onderin. De ovulatietest van Sensitest geeft nog steeds geen eisprong aan. Ik ga er de komende dagen wel mee door, maar vind het tot nu toe niet ideaal, als hij deze maand geen eisprong aan geef, ga ik volgende maand maar temperaturen of die testen van Clearblue gebruiken.

Groetjes,
Angel

hoi

je hebt een probleem met het vinden van je ei
op 9maand.com kun je die uitrekenen  
je gaat naar 9maand.com
* vruchtbaarheid
* zwanger worden
* vrouwelijke vruchtbaarheid
* bereken zelf je ovulatie datum  
moet je maar even kijken misschien helpt het
groetjes pien

Hoi meiden,

Was midden in mijn cyclus begonnen met temperaturen. Heb nu 4 dagen 36,6 getempt en vanochtend was het 36,8. Nog even wachten of het morgen ook nog iets hoger is. Volgens mij heb ik dan gister mijn eisprong gehad?

Nou dan is temperaturen wel duidelijker. Enige nadeel is dat je het pas na de ovulatie merkt.

Of zou het nu zin hebben om vanavond te klussen. Als ik manlief zover krijg tenminste. Is nou niet echt romantisch om hem onder het mom van ovulatie te verleiden.

Groetjes en veel succes allemaal
Manta

Terug
Bovenaan