frustrerend

A

Anoniem

Guest
he meiden
voor alle meiden die nog niet zwanger zijn. Vinden jullie het ook zo frustrerend om (bijna) iedere dag we te lezen dat er weer iemand zwanger is?

begrijp me niet verkeerd   hoor, ik vind het voor die meiden geweldig en ik zou het zelf ook van de daken schreeuwen, maar het doet ook wel een beetje pijn. Ik dacht dat ik er nog niet zoveel mee bezig was, maar dat gevoel ben ik nu wel kwijt.

Iedere keer als ik het forum open en zie dat er weer iemand zwanger is krijg ik een kleine knoop in mijn maag. Ik vraag me dan ook af hoe het voor anderen is die al heel lang bezig zijn. Lijkt me eerlijk gezegd verschrikkelijk (wij gaan net ronde 4 in)
Maar goed ik denk ook maar zo onze tijd komt nog wel, maar dat neemt niet weg dat het iedere keer een frustrerend moment is.

Voor alle zwangeren onder ons klinkt dit misschien negatief, maar zo is het niet bedoeld. Ik gun het iedereen en zou er zelf ook super blij mee zijn, maar het frustreerd ook.
Zwangere meiden geniet ervan en niet zwangere meiden succes en onze tijd komt nog wel.

liefs daan

Hoi Daan,

Ja meid soms is het dan hard om te lezen dat iemand wel zwanger wordt en jij gewoon nog steeds niet bent!!! Maar ook voor jouw komt die tijd en dan hoop ik dat je ook zo gaat genieten!!!
Heel veel succes met zwanger worden en we zijn er voor je hoor!!!

Liefs Sandy

sandy
bedankt voor je reactie
Voor dit soort reacties had ik ook een topic gemaakt met als titel voor alle lieve meiden.
Ik vind dit zo gaaf, je kunt hier alles kwijt en er is altijd wel iemand die een opbeurend woord heeft. Gewoon SUPER!

He Sandy geniet van je zwangerschap. Het is je gegund.

liefs Daan

Hé Daan,

Niks te danken hoor das normaal!!!
En dank je voor je woorden, vindt het top van je dat je andere mensen toch succes kunt wensen!!!

Kom op en de volgende ronde ben jij misschien wel aan de beurt!!!

Liefs Sandy

tja daan77, ik kan het me erg goed voorstellen hoor!! tis een hele logische reactie en heel menselijk ook!! Ik was in ronde 3 al zwanger, toen een MK en daarna weer meteen zwanger...tis af en toe echt niet eerlijk, ik gun het jullie ook zo allemaal!!!Ik heb me ook suf gestrooid hier omdat ik alle meiden mijn geluk ook gun!!

Ik hoop dat je mij snel kunt/mag volgen Daan!! en wens je alle geluk!!

liefs sweety (7w zw)

het is soms echt niet eerlijk, mijn vriend en ik willen al zo lang een kindje.
mijn schoonzusje besloot ook te stoppen met de pil, en hopla 4 maanden later was ze zwanger.
en of dat nog niet genoeg was, had ze de hele kinderkamer, kinderwagen enz al boven op zolder staan.
nou dat ging voor mij echt te ver, hoe kun je er nou van uit gaan dat je zomaar even zwanger word!
ik gun het haar echt wel  hoor, maar ik ben wel jaloers!

X miek.

Hoi Daan,
Op zich vind ik het meevallen. Als ik net ongi ben geweest kan ik het goed hebben hoor, maar als ik in spanning zit voor nod of ben net ongi geworden dan doet het me weleens pijn. We gunnen het gelukkig elkaar wel en dit is een heel fijn forum!

Het doet me meer pijn om te lezen dat meiden hier zo vroeg testen en zichzelf in de put helpen wat helemaal niet hoeft en echt helemaal geen geduld hebben. Terwijl ze zichzelf dat aan doen en ik me daar niks van aan moet trekken, maar dus wel doe helaas. Stom he. Dan hoop ik maar dat ik niet te fel gereageerd heb, want dat bedoel ik dan anders.
Groetjes

Deez,

Ik herken mij helemaal in jou verhaal.

Ben net gisteren na 1 week over tijd te zijn geweest ongesteld geworden. Ik had nog niet getest omdat ik ook  vind dat je toch eerst over tijd moet zijn voordat je gaat testen. Sommige meiden testen al voor hun NOD. Ik snap dat niet.

Gisteren had ik een rot dag omdat ik net ongesteld ben geworden maar vandaag denk ik weer, we gaan er tegen aan. Wordt vast wel weer zenuwachtig als mijn NOD er aan zit te komen. Dit wordt ronde 8!

Mijn beste vriendin is nu zwanger (was na 3 maanden al raak) en volgende maand uitgeteld. Ik ben heel blij voor haar maar af en toe denk ik, ik wil ook heel graag. Gisteren vertelde mijn schoonzusje dat ze voor een tweede gaan (eerst is en jaar en ook bij haar was het na 3 maanden raak). Ik hoop niet dat zij eerder zwanger is, dat zouwel pijn doen denk ik.

We houden de moed erin en gaan weer volop bezig.

Veel iefs
Nataly

Terug
Bovenaan