frustrerend

Hoi Daan!

Ik kan me jouw gevoel wel goed voorstellen hoor!
Ik vond het vanochtend eigenlijk ook heel dubbel om dit te melden op het forum,je weet dat er genoeg meiden zijn die of al lang bezig zijn,of die natuurlijk ook heel graag zwanger willen zijn.
Ik hoop ook echt uit de grond van mijn hart dat er steeds meer zwangere meiden zullen volgen...en dat geld ook voor jou!!!!En voor Talke,en voor alle anderen!!!
Ik ben blij voor mezelf maar ook nog een beetje afwachtend,ik ben ook bang voor een evt teleurstelling als het mis zou gaan.

Nou lieverd,helemaal niet erg dat je dit schreef,dat moet toch ook kunnen op dit forum!
En ik weet ook dat je het mij en andere zwangere meiden gunt!

Liefs,Swinnie

he daan en alle anderen

voor mij ook erg herkenbaar. de laatste tijd is er hier steeds weer 1 zwanger, super natuurlijk! maar ook wel even heeeeel erg slikken! Ik merk dat ik het sinds mijn miskraam ook nog weer moeilijker vind als voor die tijd. Ik weet nu hoe het voelt als je zwanger bent, je voelt je dan echt de gelukkigste van de hele wereld! en dat wil je inderdaag van de daken schreeuwen.....
daarom,zwangere meiden.....geniet ervan en schreeuw het maar over de daken en ook hier over dit forum, want ook daar is dit forum voor!!!!  ook al is dat voor ons(niet zwangeren) soms even slikken..

liefs marjolein  

Ook ik kan me er wel in vinden. Telkens als ik lees "jippie ik ben zwanger" denk ik ook hè sjit waarom ik nou niet... Maar dat betekent idd niet dat je het de ander niet gunt. En jaloers is ook niet het juiste woord, wel dat  je haar benijd. Maar dan denk ik ook weer ach mijn tijd komt nog wel...

Maar ja, die meiden die melden dat ze zwanger zijn hebben misschien ook al maanden op dit forum hetzelfde gevoeld als wij nu, dus die snappen het precies. En het zou ook wat zijn als er niemand zwanger zou raken... wordt het een drukke boel hier

Iedereen veel succes en leuk dat de zwangeren zich hier nog steeds laten zien!

Grtjs,

Tammy

Hoi Daan,

Ik weet precies wat je voelt. Het lijkt wel of iedereen zwanger is of net een baby heeft.
Het wemelt hier van de roze en blauwe vlaggetjes.....
Begrijp me goed: IK GUN HET IEDEREEN! Maar het komt soms wel hard aan.
Wij zijn al een jaar bezig en het is nog niet gelukt. Ben net een heftige burnout te boven gekomen (na keihard knokken!) en de volgende stap was een baby.

Mijn hubby heeft al 3 kinderen uit een eerder huwelijk en het doet zelfs pijn als hij het heeft over "zijn" kinderen. Want IK wil het ook zo graag met hem. Doordat ik nu nog thuiszit (nog niet aan het werk) heb ik er de hele dag de tijd over om erover na te denken. "Waarom lukt het niet", "Ligt het aan de medicijnen die ik slik", noem maar op. Ben nu ook ongi geworden en dan komt alles nog harder aan. Zit mezelf WEER in de put te praten en dat kan ik nu echt niet hebben. Maar ik probeer toch positief te blijven en zo snel mogelijk weer aan het werk te gaan. Zodat ik er niet zo meer mee bezig ben en het misschien spontaan lukt!

Dus voor alle zwangere meiden: GENIET ERVAN en voor de rest KLUS ZE!

Liefs,
Camel

P.S. Op de achtergrond staat "Shownieuws" aan en jawel, weer een zwangere:
de weervrouw Marjon de Hond. Dat bedoel ik nou....

ik heb dat gevoel ook.
Nu je er zelf mee bezig bent, lijkt het juist dat iedereen om je heen zwanger wordt.  
Vooral in onze nieuwe wijk, bij de 1 voor de ander hangen de slingers, ooievaars ed buiten. frusterend gewoon!!
Op mijn  werk kwam er laatst  een vrouw  langs met haar  kleine dochtertje van een paar weken oud. En dat is best wel even slikken geblazen.  "Dat wil ik ook!!"
Wij wonen net een jaar in onze eengezinswoning, en ja we hebben inderdaad een kamertje over voor "Bem Bem".
Iedereen die langs kwam had wel de opmerking: zo wanneer gaan jullie beginnen?  
Ook erg irritant moet ik je vertellen.
Ik  ben er de laatste tijd erg gevoelig voor.

gr bini

Terug
Bovenaan