frustrerend!!!!

hallo allemaal

de laatste loodjes voor ons, nog een paar dagen en dan begint onze maand.
wat ik op het moment nog wel eens tegen kom en wat ik erg frustrerend vind, is dat ik overal werk zie liggen.
als ik naar boven loop de trap op zie ik allemaal stof en pluisjes op de trap. boven in de slaapkamers zie ik stof.
er moet nog van alles en nog wat gebeuren in huis, zie dus overal stof en viezigheid.
nu ben ik 36 week zwanger dus heb ik nog even voor die dingen. maar je wilt zo graag alles doen. en dan doe je wat en dan is de puf alweer op terwijl het werk zich opstapelt. je hebt het 'gewone"werk er ook nog bij, plus dat ik er nog een van 2 jaar rond heb lopen die ook aandacht wil.
gelukkig heb ik een hele lieve moeder die me overal wel mee wil helpen, en die volgende week nog wel een dag komt om het huis aan de kant te maken gelukkig. is dan toch weer een zorg minder.
zullen de hormonen wel zijn denk ik.

Ik herken het helemaal. Vorige week heb ik de logeerkamer helemaal uitgesopt, omdat mijn ouders met kerstavond zouden komen, en ik wilde dat ze zouden slapen, zodat ze ´s avonds niet door de kou naar huis hoefden te wandelen. Toen ik daar toch bezig was heb ik meteen beide bovenverdiepingen en de 2 trappen nog een keer gedaan, terwijl ik dat die week al een keer gedaan had. Morgen gaan de kinderen met mijn man mee naar zijn werk, daar kijk al helemaal naar uit, want ik wil graag nog alle ramen zemen aan de binnenkant en de trappen moeten weer gedaan worden en ik wil de keuken graag nog doen. Wordt gek van mezelf af en toe. Dit had ik bij de vorige twee zwangerschappen veel minder dan nu!! Ik irriteer me zelfs aan het speelgoed van de kinderen dat af en toe over de grond ligt!!!

Ook hier heel erg herkenbaar ..... Heb vandaag maar ff de hele bovenverdieping gedaan en dacht dan doe ik de rest morgen maar ging ik ging vanmiddag beneden lekker door !!! Hhahaaaa

Nou heb ik alles van kant en morgen ff de laatste boodschapjes doen en dan maar zien wat het weekend brengt .............

als ik lees wat jullie allemaal doen, als ik dat op een dag doe dan slaap ik s nachts niet omdat ik dan zoveel last heb van harde buiken/ voor weeen zeg het maar. en dat is ook zo frustrerend je wil het wel maar kan het niet.

Pfff wat een bezige bijtjes hoe houden jullie het vol!
Ik zie ook de viezigheidjes steeds maar na een beetje schoonmaak trek ik het niet... die buik is zo zwaar... haha en heb een erg vermoeide rug.
Maar ben ook al aan het eind... 39,5w nog even geduld binnen een week hoop ik mijn ventje te ontmoeten ;-) (moet volgende week naar de gyn voor inleiding)

Rustig aan meiden met die nesteldrang haha

Terug
Bovenaan