frustrerend!!!!

ben ook aan het schoonmaken steeds, wil het klaar hebben voor als ik ineens naar t ziekenhuis moet....jammer dat het steeds weer vies wordt he? zelfde heb ik met boodschappen doen...sla steeds in, maar versproducten moeten er toch steeds weer bijkomen...:) we komen er wel! En het straks lekker aan de kraamzorg overlaten ;-)

Hier ook wel poets buien. Vandaag nog de hele morgen in de keuken gestaan, en niet voor de oliebollen maar heerlijke de sop erdoor. Alles is weer lekker fris. En alle was is weg gewasen en gestreken. Toen ik vanmorgen het bed aan het verschonen was dacht ik wel even "moet nu niet komen dat is ondankbaar werk" hahahahaha Maar dan neem ik in de middag wel mijn rust, lekker op de bank filmpje kijken.

Hier valt het nu weer mee, 2 weken flinke poetsdrang gehad, zelfs alle gordijnen zijn uitgewassen!!!! Maar wat ben je trots op jezelf als het lekker schoon is.

Ik wil ook dat het gewoon helemaal netjes is, dat zodra de kleine zich aandient ik me niet druk hoef te maken over iets. Alles is gelukkig klaar en er hoeft niets meer opgehangen o.i.d. Heerlijk!

Allemaal rustig aan doen, want ja, we moeten de grootste klus nog klaren hoor!!!!!

Mn vriend was gister nog aan t klagen: waarom heb jij die poetsdrang niet? Maar het is er gewoon niet. Zei zelfs: 'Ga niet meer dwijlen hoor, straks doet de kraamverzorgester het toch hihi'.

Succes en rust ook lekker uit he!

Al weken ben ik niet meer in staast zelf mijn huis schoon te houden, helaas. Sinds drie weken hebben wij een hulp in de huishouding en ik moet zeggen; aan deze luxe kan ik wel wennen. En het is goed voor me dat zij het doet, want ik zou het anders toch nog gaan doen, schoonmaken...

Terug
Bovenaan