G@# belasting

Oooo ik ben zo kwaad,, kreeg einde van het jaar een aanslag (tuurlijk altijd betalen) moest heffingskorting terugbetalen..grrr
Gebeld voor betalingsregeling,,geen probleem mevrouw, u maakt een bedrag met minimum van 25 over en u heeft automatisch een regeling,,huh oke, eindelijk eens gemakkelijk...
Krijg van de week een brief,,u heeft niet alles betaald,,stout stout stout u moet nu alles betalen anders gaan we boetes geven,,huh,,wat is dit..
Net weer gebeld, 6x doorgeschakeld, 6x alles uitleggen,,grrrr@#=//@ nou ja.
Nee mevrouw een automatische betalingsregeling kan alleen bij de afd toeslagen!!!!!
Ja hoe moet ik het nu dan doen,,, formulier downloaden invullen opsturen..O oke, maar krijg ik wel geen boete want dat wil ik graag voorkomen,,,ja als u aanvraag op tijd verwerkt is (voor de kosten) dan niet, dat haalt u waarschijnlijk niet want verwerken duurd 6weken!!!
Maar dan kunt u bezwaar maken tegen de kosten en dan kunt u dat terugvragen,,mooie brief schrijven met uitleg,,,O werkelijk!!

Nou net maar form, gedownload,, moet werkelijk alles invullen, alle kosten,saldo op rekening, cash geld, ziektekosten, ze hoeven nog net mijn bh maat niet te weten,,HELUP
O ik heb zo'n hekel aan die mensen he!!
We hebben al alle toeslaggen stopgezet, wil gewoon niks meer krijgen, hoef ik tenminste ook niks terug te betalen!!!!!

Sorry, ben het een beeeetje kwijt nu!!!!

MJ

hey
ja gedoe he.. was ook bij ons zo ze hadden nog steeds mijn mans inkomen verkeerd erop staan en nu moeten we ook zon 500 euro terug bealen omdat we veel zorgtoeslag krijgen... pfff... en nu met de voorlopige aanslag moet hij weer heel veel terugbetalen.. zucht....
ik krijg gelukkig wel een mooi bedragje terug... dus dan kunnen we het daarmee wel verrekenen.. maarja..
ik werk nu sinds juli en pas wilde mijn man mijn salaris doorgeven omdat het dan van invloed kan zijn op de zorgtoeslag en kinderbijslag.. hij mocht dat niet doen moest ik zelf doen.. dus ik gebeld... nee ik mocht het niet doen want de zorgtoeslag staat op mijn mans naam.. pffff.. rare lui hoor!!! moesten we maar een wijzigingsformulier downloaden.. en nu is het dus eindelijk goed gegaan met de zoregtoeslag.. maar de kinderbijslag hebben ze weer op mijn mans verkeerde loon berekend.. owwww.. zo moe word je van die lui.. pfff... het is 1 instantie mar je moet bij alle afdelingen alles doorgeven.. dom iets...

Groetjs, Christien

snap heel goed dat je gefrusreerd bent door die *piep* belastingdienst.

ook wij hadden een leuke nota gekregen. of we even bijna 1000 euro wilde betalen, omdat nathalia toen een maandje op het kinderdag verblijf heeft gezeten, daarna opgezegd, maar belastingdienst bleef die toeslag betalen. niet aan mij, maar aan het kinderdagverblijf.
ik wist dus nergens van.
maar ja mevrouw, u bent wel de verantwoordelijke!
u bent degene die dit moet betalen.
kinderdagverblijf laat niks van zich weten, dus ik moet t nu betalen.
maar goed, ook betalingsregeling. elke maat 41 euro betalen.
deed ik elke maand ook netjes, zodra erwin zn salaris er was.
krijg ik vorige week een dwangbevel in de bus!!!!!!!!!!!!
dus ik bellen, gezegd dat ik t elke maand heb betaald. ja mevrouw, u heeft niet aangegeven dat u in 2010 weer een betalingsregeling wilt.
huh???????? dus ik zeg: ik ging er vanuit dat dat automatisch doorloopt. krijg ook elke maand een acceptgiro van jullie.
nou puntje bij paaltje:
komt er nu nog eens 91 euro bij ook!!!!!
alsof t geld op mn rug groeit ofzow!

jah die belastingdienst die weet wat.
en dan nog durven zeggen dat ze alles makkelijker voor je maken.
amehoela!!!!!

nou, k geloof dat ik ook mn frustratie wel weer kwijt ben hahaha (sorry)

nou hey, succes ermee :(

liefs, do

christien

bedoel jij niet kindgebondenbudget???
want kinderbijslag hangt niet van je inkomen af.

liefs, do

christien

bedoel jij niet kindgebondenbudget???
want kinderbijslag hangt niet van je inkomen af.

liefs, do

hey do,
nee het ging om de zorgtoeslag die we moesten terugbetalen maar dat klopt ja kindgebonden budget is dat.. want die brief daar stond achterop ook ons inkomen dus ik dacht eigenlijk dat ze daar ook naar keken.. maar ik weet het allemaal niet haha.. het zal wel..
ik vind het wel raar hoe dat daar soms werkt.. soms heb je binnen een week al bericht en soms duurt het wel een maand!

Liefs, Christien

O Do, werkelijk, ja hoe krijgen ze het verzonnen, die boete moet ik dus wrs ook betalen, kan nu beter al meteen een bezwaar in gaan dienen ofzo, want ze weten nu al dat ik hem krijg, ik ben op tijd, maar de verwerking duurd 6wk..
Ik zei ook al wij kunnen jullie rommel opruimen elke keer en de kosten ervan betalen.. ons inkomen was ook verder in geen enkel opzicht veranderd, dus het was zowiezo al hun fout dat er teveel betaald was, gaat ook gewoon om het jaar 2006....en dan eind 2009 een rekening krijgen betaal ff 600euries terug, nou ik hoef niks meer van ze!!

Gr MJ

O Do, werkelijk, ja hoe krijgen ze het verzonnen, die boete moet ik dus wrs ook betalen, kan nu beter al meteen een bezwaar in gaan dienen ofzo, want ze weten nu al dat ik hem krijg, ik ben op tijd, maar de verwerking duurd 6wk..
Ik zei ook al wij kunnen jullie rommel opruimen elke keer en de kosten ervan betalen.. ons inkomen was ook verder in geen enkel opzicht veranderd, dus het was zowiezo al hun fout dat er teveel betaald was, gaat ook gewoon om het jaar 2006....en dan eind 2009 een rekening krijgen betaal ff 600euries terug, nou ik hoef niks meer van ze!!

Gr MJ

Terug
Bovenaan