G@# belasting

@ML, ik krijg werkelijk niks terug van de belastingdienst, wij vallen overal buiten.Mijn man verdient er teveel voor, op zich prettig, ik hoef niet te werken, kan me storten op 4 kids, maar we betalen dan ook echt het volle pond....Geen zorgtoeslag, vroeger toen we nog huurden geen huurtsubsidie, nauwelijks financiele tegemoedkoming voor kinderopvang als ik zou willen werken etc etc...Krijg 1 keer per jaar, in december 47 euro terug omdat ik chronisch ziek ben en dus elk jaar (nu dus) mijn eigen risico moet dokken, zo' 165 euro dit jaar...Daar heb ik heel wat briefwisselingen voor moeten maken....47 euro...pfff...moest bewijzen dat ik echt ziek was....
Krijg alleen zo'n 200 euro per maand terug aan heffingskorting en de kinderbijslag natuurlijk, da's inmiddels hier zo'n 800 euro.Mijn man krijg belastingteruggave over de hypotheek, zo'n 320 euro en that's it.Ben er natuurlijk blij mee, maar ja, betaal 400 euro aan m'n ziektekostenverzekering, 1000 euro aan hypo, 250 aan gas, water, licht....en dan kan ik dus zelf niet eens werken want dat zou me sowieso 800 euro aan kinderopvang eigen bijdrage gaan kosten, nou daar ga ik niet voor weg bij mijn kindjes....
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan