Ga naar mijn sollicitatiegesprek

Hi Maaike,

Eigenlijk is het een luxe positie; twee banen die op zich leuk zijn!
Haha ik weet dat is makkelijk gezegd, ik zat dit voorjaar in een soortgelijke situatie...
De een wilde al beslissen en bij de ander moest de uitslag nog een week  op zich wachten.. Ik heb er toen voor gekozen bij beide bedrijven open kaart te spelen!
Zo wisten zij ook waar ze aan toe waren en, niet geheel onbelangrijk, dat zij niet de enige waren die zo'n leuke werknemer op gesprek hadden gehad! Haha grapje! Maar in ieder geval werkt het wel beide kanten op: als zij jou heel graag willen moeten ze je wel even de tijd geven.. Tenminste dat was mijn visie en voor mij heeft dat goed uitgepakt en heb ik mezelf altijd recht in de ogen kunnen kijken. Immers ik was tegen iedereen open en eerlijk geweest! Het bedrijf wat het langste heeft moeten wachten heeft me aangenomen, ergens geeft me dat ook wel de zekerheid dat ze me écht zagen zitten!
Misschien voor jou ook een optie? Je moet zelf inschatten of je er in jouw geval verstandig aandoet dat kan ik natuurlijk niet voor je doen.
Hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt en ik wens je veel succes met je beslissing!!

Groetjes Saskia

Geen idee waarom die het nu twee keer plaatst... zo belangrijk vind ik mijn antwoord nu ook weer niet....

Groetjes Saskia

Hoi meiden,

Ik weet dat het luxe klinkt twee banen maar ik ben natuurlijk nog niet zeker.

En moonpoontje (volgens mij) bij het bedrijf van Henk zou ik 8 uur minder gaan werken en daarom krijg ik dan ook minder geld. Maar ja dan krijg je weer meer van de belastingdienst. Dit heeft ook wel een beetje mijn voorkeur omdat mijn ouders op zoek zijn naar een ander huis en dat is dan verder weg dus dan wordt voor mijn moeder het oppassen wat lastig.

Groetjes
Inge

Volgens mij heb je zelf eigenlijk al een beetje je keus gemaakt, of niet? Ten minste, dat proef ik uit je berichtjes.

Terug
Bovenaan