Ga van het ergste uit!

Hoi meiden,

Vanmorgen na het plassen zag ik bij de eerste keer afvegen niks. Daarna voelde ik wat komen ( sorry beetje onsmakelijk ) en veegde toen weer af en toen had ik bruin/rode slijm...
Ik ben nu 6w2d.Zijn er meer meiden die hier last van hebben gehad?? Hoe is dat toen afgelopen??
Ik moet a.s. maandag voor de eerste echo! Het zou toch niet weer zo zijn dat het te laat is?!
Ben weer zo bang...:(

Alvast bedankt voor de reacties...

Liefs, Nadelien
 
hoi nadelien,

ik was 5,5 week zwanger toen ik wat bloed had en daarna bruin slijm. ik was meteen in paniek omdat ik 4 mnd geleden al een curratage heb gehad omdat het mis was.
ik kreeg met 7 weken een echo. dus heb 1,5 week bruin slijm gehad.
bij de echo zagen ze het hartje kloppen en meteen was het bruine slijm weg.
ik weet dat het makkelijk gezegt is maar probeer je niet al te druk te maken.
succes maandag
xx
 
als je gemeenschap hebt gehad dan is het heel gewoon dat je in het begin van de zwangerschap een bloeding kan krijgen.
Ik weet natuurlijk niet of dat bij jou het geval is geweest.
maar de baarmoeder is zo ernorm goed doorbloed, dat er bij elke aanraking een bloeding kan zijn.
voor de zekerheid kun je het beste de vk bellen.
groetjes m
 
Hallo Nadelien,

in mijn eerste zwangerschap had ik hevige buikpijn en ook een bloeding dit bleek innesteling te zijn. Ik had toen nog een zwangerschapstest bij de dokter laten doen en bleek gewoon nog zwanger te zijn

Bij mijn tweede zwangerschap kreeg ik meer een soort menstruatie kramp en dat bleek dan weer wel een miskraam te zijn en toen verloor ik ook echt een soort propje. Die maand daarop was ik gelijk weer zwanger en dat is weer wel allemaal goed gegaan.
Dit zijn mijn ervaringen
Ik zou als je je heel ongerust maakt gewoon naar de huisarts gaan die kan je waarschijnlijk beter helpen.

Heel veel sterkte en hopelijk blijft het allemaal goed gaan.

Liefs Sanne
 
Geen krampen en oud bloed?
Grote kans dat er dan niets aan de hand is. Probeer je nog even niet te druk te maken en ga dit weekend vooral leuke dingen doen ter afleiding. Maandag weet je het zeker!
 
Hoi nadelien.

Ik heb precies hetzelfde gehad, in het begin van mijn zwangerschap heel veel buin bloed en ook twee keer helder bloed verloren, ik kreeg toen een vervroegde echo en het hartje klopte mooi,het heeft wel tot een week of acht aangehouden bij mij, het was gewoon oud bloed dat eruit moest en waarschijnlijk ook een innesteling van het vruchtje, En nu ben ik ruim 31 wk zwanger, dus hopelijk geldt dit voor jou ook. Zoals hier boven al werd gezegd zolang je geen buikkrampen hebt. En gewoon de vk bellen daar zijn ze voor en ze kunnen je echt gerust stellen. Hopelijk heb je wat aan mijn verhaaltje.

Wat ik ook wil zeggen is dat ik tegen het feit aan liep dat hier weinig over in de boeken staat. Jammer want ik zie op de dit forum dat het een veel voorkomend iets is.

Succes met de echo.

Liefs Tamjo
 
Hoi nadelien.

Ik heb precies hetzelfde gehad, in het begin van mijn zwangerschap heel veel buin bloed en ook twee keer helder bloed verloren, ik kreeg toen een vervroegde echo en het hartje klopte mooi,het heeft wel tot een week of acht aangehouden bij mij, het was gewoon oud bloed dat eruit moest en waarschijnlijk ook een innesteling van het vruchtje, En nu ben ik ruim 31 wk zwanger, dus hopelijk geldt dit voor jou ook. Zoals hier boven al werd gezegd zolang je geen buikkrampen hebt. En gewoon de vk bellen daar zijn ze voor en ze kunnen je echt gerust stellen. Hopelijk heb je wat aan mijn verhaaltje.

Wat ik ook wil zeggen is dat ik tegen het feit aan liep dat hier weinig over in de boeken staat. Jammer want ik zie op de dit forum dat het een veel voorkomend iets is.

Succes met de echo.

Liefs Tamjo
 
Hoi nadelien.

Ik heb precies hetzelfde gehad, in het begin van mijn zwangerschap heel veel buin bloed en ook twee keer helder bloed verloren, ik kreeg toen een vervroegde echo en het hartje klopte mooi,het heeft wel tot een week of acht aangehouden bij mij, het was gewoon oud bloed dat eruit moest en waarschijnlijk ook een innesteling van het vruchtje, En nu ben ik ruim 31 wk zwanger, dus hopelijk geldt dit voor jou ook. Zoals hier boven al werd gezegd zolang je geen buikkrampen hebt. En gewoon de vk bellen daar zijn ze voor en ze kunnen je echt gerust stellen. Hopelijk heb je wat aan mijn verhaaltje.

Wat ik ook wil zeggen is dat ik tegen het feit aan liep dat hier weinig over in de boeken staat. Jammer want ik zie op de dit forum dat het een veel voorkomend iets is.

Succes met de echo.

Liefs Tamjo
 
Terug
Bovenaan