Ga van het ergste uit!

Hoi Allemaal,

Bedankt voor jullie reacties... Ik kan niet echt zeggen dat ik buikkramp heb. Wel een vreemd gevoel in mijn buik maar dat had ik daarvoor ook al wel. Ben ook helemaal niet zo lekker, beetje grieperig denk ik. Is denk ik een samenloop van alles. tenminste dat hoop ik....

Liefs
 
Ik heb het in de eerste weken ook gehad.Week 6 t/m 8.Schok mij toen ook kapot en dacht dit is foute boel.
Het was bij mij ook helderrood bij het afvegen.Inmiddels ben ik 19wk zwanger.
Dus het hoeft niet altijd foute boel te zijn.Bij mij kwam het waarschijnlijk doordat het zich ergens anders had ingenesteld.Het had een wondje veroorzaakt in mijn baarmoeder (je baarmoeder is erg doorbloed tijdens zwangerschap.

Succes!!
 
Hoi,

Ik hoor hier eigenlijk niet, ben niet zwanger, maar heb dit ook meegemaakt. Bij mij was het de placenta die voor de ''in/uitgang// lag. Ik heb de vk gebeld en kon een week eerder terecht voor een echo. (8wk+6dg) Alles was veder goed en nu heb ik een superdochter van 1,5!! Als je het niet vertrouwt gewoon de vk bellen, daar zijn ze voor!!!
Succes!
 
Bruin bloed is vaak niet erg. Geen krampen is een goed teken.
Ik heb 2x een miskraam gehad en toen ging het heel snel erger bloeden. Deze keer had ik weer ron 7/8 weken bloedverlies en dat was niets.
Volgens mijn verloskundige mag je best veel bloed verliezen zonder dat het kwaad kan.
Ik hoop echt dat het verder goed is gegaan!!!!
 
Terug
Bovenaan