gaan jullie dit jaar op vakantie?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi meiden

gaan jullie dit jaar op vakantie? en zo ja waar heen?

wij gaan elk jaar naar noorwegen met de auto en huren dan een huisje. we gaan in het na jaar dan is het lekker rustig en een stuk goedkoper. is op zich geen probleem maar met sverre die dan ongeveer een jaar is vind ik het wel spannend. gaat het goed? het is ongeveer 24 uur rijden. jeroen wil dit in 1 keer doen waar ik niet echt aan moet denken. samen kan dat maar met een kindje niet. mischien dat we dit jaar een caravan mee nemen kan kje doen en laten wat je wilt geen druk.

we denken er over om dit jaar de boot te pakken dat scheelt weer een paar uurof een nacht en kunnen we lekker wandelen over het dek of iets anders als de golven niet te hoog zijn. en lekker uit rusten.

nou doei doei lucy

Wij gaan dit jaar naar Mallorca met Maaike (augustus, dan is ze 10, 5 maand)!
We zijn met Pasen al naar Engeland gevlogen en dat ging prima!
We hebben daar een all-inclusive hotel, zodat er altijd wat te eten of te drinken is, als we dat nodig hebben....

Wij gaan elk jaar een paar dagen naar Euro Disney maar we zijn bang dat Marissa hier echt nog te klein voor is deze zomer. Waarschijnlijk blijven we dit jaar dus lekker thuis en gaan we lekker in de tuin spelen en naar de kinderboerderij en dat soort dingen. Volgend jaar hopen we dan weer naar Euro Disney te kunnen

We gaan in september naar Kos. Ons dochtertje is dan ruim 9 maanden en onze zoon bijna 4. We hebben dan 3 stoelen in het vliegtuig dus dat geeft wat meer ruimte. Ook hebben we een all inclusive hotel. Dat beviel ons twee jaar geleden ook goed. Lekker aan zee en zwembad. Heerlijk!! Ik heb er nu al zin in.....

Vorig jaar zijn we met de auto naar Frankrijk geweest en hebben toen anderhalve week ontzettend slecht weer gehad. We zijn toen eerder naar huis vertrokken. Dat willen we niet nog een keer!

Normaal zijn we verre landen reizigers maar voorlopig houden we het even bij Europa totdat de kids wat groter zijn!

Groetjes,
Rosanne

haihai,
wij hebben toevallig deze week vrij, en keutelen lekker in en om huis, héérlijk!
In de zomer zijn we 2 weken vrij, waarschijnlijk gaan we dan een paar dagen in het huis van schoonzus en zwager, zij zijn dan op vakantie.
Eerder gingen we in de zomer vaak naar Italië, maar we zien het niet zitten om met de kleine meid zover te rijden. En vliegen zien we ook niet zo voor ons (al zal het allemaal best gaan).
Dit jaar genieten we dus ervan hoe mooi ons eigen landje eigenlijk is!

groetjes
Mandarijn

Hoi meiden,

wij gaan dit jaar een weekje naar Zeeland. We hebben een appartementje (op de begane grond) gehuurd in een klein complex van een particuliere verhuurder. Wij vinden de persoonlijke aanpak en een rustige plek altijd erg prettig.
Kinderbed, kinderstoel, box en badje kunnen we daar gewoon lenen (hoeven we dát in ieder geval niet mee te nemen).
Lars gaat bij mij in het paspoort, dus we kunnen ook dagjes uit naar bijv. België.

Fijne vakantie alvast!

Marijon

Wij gaan over 3 weken naar Rhodos! Onze dochter is dan 2,5 en Finn is dan 6 mnd. Vorig jaar zijn we er ook geweest, toen was onze dochter 1,5 en die vond het super! In het vliegtuig kon ze niet echt stil zitten, dus hebben we veel met haar door het gangpad gewandeld. Vorig jaar augustus zijn we naar Frankrijk geweest (toen was onze dochter bijna 2 en ik zwanger ;-). We zijn toen in 1 dag erheen gereden (ongeveer 10 uur) en 2x gestopt onderweg en dat ging hartstikke goed.

groetjes,
Ikke mv 2

hoi hoi,

Wij hebben voor en weekje centerparcs in duitsland gekozen. We gaan in september net na de schoolvakanties, Kevin is dan 9 maanden. We hopen op goed weer, zodat we lekker kunnen wandelen, maar anders kunnen we af en toe naar het zwembad.
Vliegen durfde ik nog niet aan, hoewel ik nu denk dat het best  had gekund, het is zo'n makkelijk mannetje.  Volgend jaar gaan we zeker weer naar een grieks eiland.

Terug
Bovenaan