Gaan jullie met jullie kleine op vakantie? Zo ja waar heen?

Wij willen in de grote vakantie (aug) met onze kleine op vakantie gaan.
Liefst weekje naar zee. Lekker met z'n drieeen weg.
Wij weten alleen niet waar we moeten kijken.
Hebben jullie tips/ideeen?

x

Wij gaan dit jaar niet. We wachten even een jaartje. Mischien dat we in de najaarsvakantie nog ergens een huisje huren. Normaal gaan we met de tent op vakantie. En dan wachten we altijd even tot de jongste een jaar is. Is ons tot nu toe prima bevallen.
Als je een huisje wilt huren, kun je het best gewoon wat rondkijken op internet. Mijn ervaring is dat je het best op het laatst kunt gaan boeken. Scheelt echt erorm in de kosten. Nadeel dan is dat er dan niet altijd veel keus meer is in de plaats waar je heen wilt.

Wij wilden graag naar Spanje, maar mijn vriend ziet dit toch niet zitten met een baby van 3 maanden :-(!!
Nu gaan we waarschijnlijk naar Center Parks in Duitsland met de kids!!

Je hebt bij sommige bungalowparken allerlei spullen in het huisje.
Wij zijn zelf met onze eerste zoon naar de katjeskelder geweest in Brabant.
In het huisje zaten een stoomdouche, zonnebank, en een bubbelbad.
Omdat de baby nog zoveel slaapt ben je veel in het huisje of je laat het natuurlijk slapen in de kinderwagen bak onderweg, maar ik vond het dan heerlijk om even lekker in de badkamer te vertoeven.
Nou is dit natuurlijk niet aan zee maar misschien zijn er zulke huisjes ook aan zee.

Wij gaan ws een huisje huren in Nederland. Maar leggen nu nog niks vast, eerst maar eens kijken hoe alles gaat.

Bobbian: Klinkt goed, de katjes kelder. Zon luxe huisje. Das wel wat voor ons denk ik! Goeie tip

Hoi,

wij zijn vorig jaar in juni een weekje naar Zeeland geweest. Tijn was toen 5 maanden. Nadeel is inderdaad dat je vrij gebonden bent. Wij vonden echter een heerlijk ritme, 's morgens lekker niks, 's middags zwemmen en dan ergens aan hapje gaan eten en om een uur of 7 lekker naar het strand (overdag was het veels te heet...) In de zomer zijn we naar Overijssel gegaan, ook een weekje, net als Zeeland last-minute (scheelt inderdaad erg veel). Wat we dit jaar doen? Geen idee... We hebben nu 2 kleintjes met waarschijnlijk allebei hun eigen ritme, weet niet of we dan nog buiten een huisje komen, grinnn. Maar waarschijnlijk zullen we toch wel weer last-minute ergens belanden. Voordeel ook van last-minute, dan ken je je kindje een beetje en kun je ook inschatten wat hij of zij aankan... Zee vond ik trouwens geen optie voorde zomervakantie, te heet en zoooo druk...

groetjes Natasja

Wij gaan net als elk jaar met vrienden in een huisje (+/-10man), dit jaar dus voor het eerst met kleine. Wel onder het voorbehoud dat t geen huilbaby is, moet wel leuk blijven. We gaan nooit zo ver, max 6 uur rijden, kan net met zo'n kleintje, hopen we.

Wij gaan in augustus met de auto naar Italië op de camping (tent gehuurd). In zo'n gehuurde tent zit alle op en aan. We hebben een camping met een leuk zwembad en het ligt aan zee. Onze kids zijn dan 4, 2,5 en 3,5 maand. Mijn ervaring is dat het juist met zo'n baby super handig is om overal naar toe te gaan. De baby slaapt nl nog overal in de wandelwagen bak en heeft nog weinig variatie in voeding nodig.
Mijn eisen zijn vooral mooi weer. Het is heerlijk om de kleintjes alleen een zwembroekje en een t-shirt aan te hoeven doen. Met mooi weer hebben ze alleen maar water en zand nodig.
Zij een leuke vakantie ik een leuke vakantie.

X Jeske

Terug
Bovenaan