Gaan jullie met jullie kleine op vakantie? Zo ja waar heen?

Wij gaan in augustus een huisje huren in Nederland. Ergens aan zee.
Vriendin van mij gaat in juni (ook april mama) naar Kamperland (zeeland) in een huis van Roompot. Schijnt erg kindvriendelijk te zijn!

Wij gaan lekker naar Frankrijk in augustus, begin sept. mits het geen huilbaby is. Wij waren met onze dochter heel makkelijk ging overal mee naar toe, vliegen, wintersport geen probleem. Deden we vanaf 4 maanden al en heeft met haar 2,5 jaar al heel wat van de wereld gezien.
Wij vinden Nederland leuk, maar dan wel met mooi/droog weer. En tja daar heb je geen garantie voor.
Het belangrijkste is dat je je zelf prettig voelt met de kleine en dat is voor iedereen ergens anders.

www.detonnenberg.nl

Superlekker plekkie op de Veluwe, ze verhuren heerlijke stacaravans op een plekje met veel bomen. Op de camping is weinig entertainment, maar juist die rust maakt het zo fijn. Je loopt zo het bos in, in de buurt zijn schaapskuddes die je kan bezoeken. Leuke plaatsen als Ermelo, Harderwijk en Elspeet zijn dichtbij.
Ik wordt er blij van, ik kom er al sinds mijn kindertijd en ga er deze zomer weer eens heen.

Veel plezier met jullie vakanties!

Groetjes, Marijne 34 wk

Heb net effe op de site "de tonnenberg"gekeken enne ziet er goed uit ;)
Wij houden van natuur en wandelen dus misschien is het wel een optie! Aangezien we in NL willen blijven.

Marijne: Bedankt voor de tip!

Wij willen in de zomer graag naar zee. Even heerlijk uitwaaien maar voor de herfst is het een leuk idee

wij kamperen in een tent. Dit jaar lenen we echter de caravan van mijn schoonouders. Dan lig ik wat comfortabeler, en als de baby veel huilt, is het wat makkelijker dan een tent.
Als er maar voldoende te spelen is voor de oudste twee, ben ik al blij.
5 jaar geleden hebben we dit ook gedaan. Mijn oudste is op 30 april geboren, en dat ging toen ook prima in de caravan!

Wij gaan eind augustus naar Spanje, met het vliegtuig. Oudste is dan net drie en jongste ruim drie maanden. We hebben daar een eigen huisje, waar alles al is voor de kleine, dus hoeven alleen kleding mee te nemen.
Ik vind het tot vier/vijf maanden juist heel makkelijk om weg te gaan, want de kleine slaapt grotendeels, en kan dat dan in de wandelwagenbak doen. En zo niet, dan blijven we heerlijk rondom ons huisje.
Niet moet, heerlijk.

Terug
Bovenaan