Hoi hoi,
Leuk onderwerp! Zelf heb ik ook de indruk dat vooral alles om de mama draait, zeker als je kijkt naar alle cadeaudozen die je overal krijgt. Proefmonstertjes die erin zitten zijn voor mama, fopspeentjes met tekst I love mama enz. Tijdens mijn vorige zwangerschap viel me dit ook op, dus heb ik mijn man verrast met het eerste rompertje dat onze dochter na de geboorte aankreeg, hierop stond de tekst I love daddy. Dit vond hij helemaal geweldig.
Bij deze zwangerschap is hij per toeval zijn hangertje met mijn naam kwijtgeraakt. Omdat we deze intussen al zeven jaar hadden, raakten we een stukje nostalgie kwijt. Dit keer heb ik hem dus verrast met een papa doos met o.a. een nieuw hangertje met mijn naam en de namen van onze kids erop, een playboy, een magnum palm, het eerste setje kleertjes voor onze nieuwe uk, een gigantische zak snoep, verrassingseitjes, een dvd box over de geschiedenis van voetbal en natuurlijk een mooie foto in een lijstje van mijn dikke buik en onze dochter die mijn buik kust. Zoals je ziet heb ik dit keer iets meer tijd gehad om iets te bedenken voor hem. Deze doos heb ik hem gegeven op de dag dat ik 37 weken was en dus onze mijlpaal van thuis bevallen bereikt was.
Ons kleintje is er nog niet, nu 40 weken, maar we hebben in elk geval al veel voorpret gehad.
Het is in elk geval een echte aanrader!