Gaan jullie ook iets kopen of maken voor je man voor na de bevalling?

A

Anoniem

Guest
Ik vind dat alles om de vrouw draait na de bevalling ne het lijkt me leuk om ook iets voor mijn kereltje te kopen of maken.Hebben jullie ideeen?

Hoi,

Ik heb voordat mijn dochtertje geboren werd een truitje voor haar besteld bij www.simplycolors.nl. Je kunt dan zelf een tekst kiezen die erop gezet wordt.
Ik had erop laten zetten: Papa's schatje!

Dit truitje had ze aan toen we vanuit het ziekenhuis naar huis gingen. Mijn man wist niet dat ik dat truitje besteld had, dus hij was helemaal blij verrast en supertrots!

Ze hebben truitjes met lange en korte mouwen, en ook rompertjes met lange, korte of zonder  mouwen. Hartstikke leuk!

groetjes Sanneke

Nee gebeurt hier niet. Mijn man heeft al een mok gehad met tekst van de 2 meiden. Ik ben 12 juni uitgerekend voor Vaderdag.

En daarbij wij dragen ook zijn kind 9 maand lang met alle pijnen en ongemakken

Hoi hoi,

Leuk onderwerp! Zelf heb ik ook de indruk dat vooral alles om de mama draait, zeker als je kijkt naar alle cadeaudozen die je overal krijgt. Proefmonstertjes die erin zitten zijn voor mama, fopspeentjes met tekst I love mama enz. Tijdens mijn vorige zwangerschap viel me dit ook op, dus heb ik mijn man verrast met het eerste rompertje dat onze dochter na de geboorte aankreeg, hierop stond de tekst I love daddy. Dit vond hij helemaal geweldig.
Bij deze zwangerschap is hij per toeval zijn hangertje met mijn naam kwijtgeraakt. Omdat we deze intussen al zeven jaar hadden, raakten we een stukje nostalgie kwijt. Dit keer heb ik hem dus verrast met een papa doos met o.a. een nieuw hangertje met mijn naam en de namen van onze kids erop, een playboy, een magnum palm, het eerste setje kleertjes voor onze nieuwe uk, een gigantische zak snoep, verrassingseitjes, een dvd box over de geschiedenis van voetbal en natuurlijk een mooie foto in een lijstje van mijn dikke buik en onze dochter die mijn buik kust. Zoals je ziet heb ik dit keer iets meer tijd gehad om iets te bedenken voor hem. Deze doos heb ik hem gegeven op de dag dat ik 37 weken was en dus onze mijlpaal van thuis bevallen bereikt was.
Ons kleintje is er nog niet, nu 40 weken, maar we hebben in elk geval al veel voorpret gehad.

Het is in elk geval een echte aanrader!

Hoi,

mijn man mag de luiers van de baby verschonen. Vind je dat geen mooi cadeau?

Groetjes van Marloes

Tijdens de zwangerschap en ook na de bevalling gaat de aandacht naar de mama's en de baby's uit. De papa's worden beetje vergeten. Maar ik wil niet voorbij gaan aan het feit dat  mijn lief  nu al zo'n 21 weken met mijn hele extreme stemmingswisselingen te kampen heeft en dat hij vaak niets goed kan doen, terwijl ik ook zie hoe hij zijn best doet.
Ik ben bezig met een 10 dagen kraam-papa mand. met veel grappige papa kadootjes, maar wil er ook 1 of 2 mooie duurzame kado's in doen. heb nog effe de tijd om te zoeken.
Ik weet dat hij voor mij opzoek is naar een mooi sieraad, dat vind ik zo lief van hem.

Tis voor hem net zo spannend om voor het eerst pappie te worden, als dat het mamaschap voor mij is. Dat vind ik een beetje aandacht waard!

xxxx

quote: mamatoriuk reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-05-2007 15:54:56'));

Hoi,

mijn man mag de luiers van de baby verschonen. Vind je dat geen mooi cadeau?

Groetjes van Marloes

hihi die is leuk!

Ik ga niets speciaals kopen, hij heeft een romper met papa's kanjer erop gekregen toen hij hoorde dat ie papa werd en hij heeft speciale sokjes enzo maar dat hij iets zou krijgen zou die zelf belachelijk vinden, hij zegt steeds wie doet er nu alles? wie moet dat kind eruit poepen? dan mag je ook wel een beetje extra aandacht krijgen ook om alles goed te maken (wij mannen hoeven gene bal te doen aan heel dat zwanger zijn , dat zijn zijn woorden)

Hij krijg een knuffel van me en een kind ik vind dat het mooiste kado op aarde!

Hij had trouwens hormonale aanvallen verwacht maar zit nog steeds te wachten zegt ie, op zijn werk hadden ze hem gewaarschuwd voor zwangere vrouwen en dat hun het zo zwaar hadden gehad elke keer zegt ie tegen mij dat ie blij is dat ik zo nuchter en normaal ben :)

Terug
Bovenaan