Gaan jullie ook iets kopen of maken voor je man voor na de bevalling?

hij krijgt van mij een sieraad met mijn naam en die van onze kleine erop. Ik had hem al gevraagd of ie zoiets leuk zou vinden en dat vind ie echt leuk! Dus hij krijgt dat van mij na de bevalling.
Ik en de baby krijgen al zoveel aandacht en cadeautjes, heerlijk hoor, maar papa mag daarom ook wel wat leuks krijgen.
liefs diana

Pak de baby al voor hem uit
Of beter gezegd....dat heb ik al 2 keer gedaan....

Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen: bij de oudste had ik een fotolijstje gekocht voor de eerste foto van hem met onze zoon (wist toen nog niet dat het een zoon was overigens). Niet iets heel spectaculairs, maar dat hoeft volgens mij ook niet.... toen hij na 2 weken weer ging werken kon dat lijstje MET foto wel mee naar het werk  en daar was hij erg blij mee.

o ja hier was papa niet vergeten door de (kraam)visite.... reeds voor de bevalling van de oudste hadden er al meerdere ook een cadeautje voor papa meegebracht naast het rompertje/de sokjes/ het cremepje voor mama.... en we hadden 2(!) kraammanden gekregen (van mijn ouders en van een nicht) met 10 pakjes dus voor de kraamtijd... daar zaten in beide manden 8 pakjes voor de baby en voor papa en mama ieder ook 1 pakje. Dat was dus wel erg leuk dat er ook aan gedacht werd.... en bij de 2e kregen we weer een kraammand en daar zat nu ook een pakje voor de oudste in, die werd dus ook niet vergeten!

groetjes,
Marije

hoi allemaal,

voor ons is het ons eerste kindje en mijn vriend krijgt na de bevalling als ik genoeg gespaart heb een tattoo met de naam van ons kindje van mij vond het leuk om hem iets blijvends te geven dus dat werd het.....duur geintje maar wel de moeite waard lijkt me schitterend babyvoetjes of het gezichtje en dan de naam.

verder heeft ie al rompertjes met papas kanjer en speen papa the best gekregenm gewoon kleinigheidjes dus....

groetjes miranda

Een nieuw naambordje voor op de deur misschien met de naam van de baby erbij?
Toen wij trouwden en terugkwamen na de huwelijksnacht hing er bij ons een nieuw naambordje en misschien laat ik het nu aanpassen. Maargoed wij zijn niet zo van de cadeautjes. Het kind is het grootste cadeau wat ie krijgen kan.

gr.Ing

Hoi hoi,

Een cadeau voor de man de kleine dat is toch een heel mooi cadeau! Verder heb ik een speentje gekocht met daarop papa is the best en een rompertje in het blauw met de tekst ik ben papa's kanjer.

Gr Fruit Girl

Ik heb mijn vriend gisteravond het boek van Kluun gegeven. ''help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt''
Hij vond het heel leuk! Ook heeft hij al een slabbetje gekregen waarop staat papa is de liefste.

liefs Suus

Terug
Bovenaan