Gaan jullie ook naar babyzwemmen met je kindje??

Hoi,

Benthe is echt een waterrat!! Ik zit niet op babyzwemmen, maar ga bijna elke week wel een uurtje met haar naar het zwembad. Dat vindt ze helemaal geweldig, en zo kan er altijd iemand mee, zoals de oma's, opa's, tantes noem maar op!!

Wij gaan altijd zwemmen bij de Kurenpolder in Hank. Daar heb je voordeeltarieven, dat zijn de rustige uurtjes en dan kun je voor de helft van de prijs een uur zwemmen. Nog lekker te doen dus en een uur is lang genoeg. Verder hebben ze daar geen chloor, maar wordt het water gezuiverd door zout electrolyse, dus ook beter voor de luchtwegen!

Het water is lekker op temperatuur en voor de papa's en mama's hebben ze ook nog een stoomcabine en een sauna waar je gratis gebruik van kunt maken!!

Echt een aanrader dus!!

Groetjes Martine

Haai,

Klinkt goed dat bad. Is het hele zwembad daar op babytemperatuur dan? Bij ons alleen het babyzwem (bejaarden en aquajog) bad. Het cb gaf trouwens aan dat ik Mette direct na het zwemmen een extra flesje moet geven omdat kindjes erg snel afkoelen na een half uurtje zwemmen. Hoe doen jullie dit?

x ing

quote: Inge Flausmaus reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-02-2008 16:22:36'));

Haai,

Klinkt goed dat bad. Is het hele zwembad daar op babytemperatuur dan? Bij ons alleen het babyzwem (bejaarden en aquajog) bad. Het cb gaf trouwens aan dat ik Mette direct na het zwemmen een extra flesje moet geven omdat kindjes erg snel afkoelen na een half uurtje zwemmen. Hoe doen jullie dit?

x ing

Tis eigenlijk gewoon een klein zwembadje, net een wedstrijdbad. Alleen 140 diep overal en gewoon constante temperatuur.   Kijk anders eens op de site www.kurenpolder.nl

Groetjes Martine

Hoi,

Wij gaan ook naar babyzwemmen. Sinds Robine ongeveer 6 maanden was. Ze vind het vanaf de eerste keer geweldig en onderwater vindt ze nog leuker! Zelf ivind ik het heerlijk ontspannend om zo even half uurtje met je kleintje bezig te zijn.
Na het zwemmen, valt ze eigenlijk vrijwel meteen in slaap, dus nee, ik geef haar niet meteen een flesje. Heel eerlijk gezegd had ik daar ook nog niet zo bij nagedacht, want meestal krijgt ze een uur voor haar zwemles nog een fles, dus in principe zijn we dan ook nog niet aan de volgende voeding toe. Maar wel een goede tip, dank je wel!

Liefs, Anouk.

hoi hoi

wij gaan 1x in de 3 weken zwemmen met Ryan
maar dan gaan we naar het baby en kind zwemmen
das van 09:00 tot 12:00 en voor mama's en kinderen tot 5 jaar
het is altijd vrij rustig en je hebt een speelbadje , stuk vrijbad en bubbelbad

wij vinden het heerlijk je kan lekker "vrij" zwemmen met je kleintje
geen les dus en lekker goedkoop
( baby gratis mama/papa  2,75)

groetjes moekje en Ryan

Terug
Bovenaan