gaan jullie straks minder werken?

hey meis

leuk topic! ik had een contract van 24 tot 32 uur, werkte meestal rond de 30, maar wil straks gewoon 24 gaan werken. helaas zit ik nu al thuis en mag na mn verlof in maart weer terug komen. ga in tussentijd wel verder solliciteren, want heb mn opleiding hrm bijna af dus wil daar zeker in verder! meestal zijn dat ook parttime banen dus dat komt mooi uit :)

xxx

Hoi hoi,

Ben bij mijn dochtertje van 40 uur nar 24 uur gegaan. Hiervoor gebruik ik (betaald en onbetaald) ouderschaps verlof. Ik heb best veel, dus met ook nog frutseltje op komst, kan ik dit nog 2,5 jaar volhouden :). Daarna zien we wel verder. Ik ga in elk geval NOOIT meer fulltime werken, ha ha. In elk geval niet als de dames klein zijn!

XXX

Idd, leuk onderwerp! Ik werk nu nog 36 uur, na mn verlof hangt het er vanaf hoeveel m'n man werkt bij zn tweede baan of ik 36 blijf werken of dat ik 1 dag ouderschapsverlof opneem. Mn man heeft flexibele werktijden voor zijn eerste baan, dus hij zal veel thuis zijn.s Avonds en in het weekend is hij soms weg, dan ben ik thuis.
Joep zal iig 1 dag naar een gastouder gaan. We hebben geen familie in de buurt wonen, plus onze moeders zou ik ook liever niet structureel daarmee willen belasten. Maar wat dichterbij voor noodgevallen zou wel fijn zijn :)

Vind het wel lastig om nu te beslissen welke dagen ik werk en welke dagen opvang. Afhankelijk van de tweede baan van mijn man moeten we de auto ook nog verdelen. Een hoop gepuzzel! En dan heb ik het nog niet eens over de voedingen... Ach, komt tijd...

Jaa, leuk onderwerp!! :D

Ik ben al minder gaan werken, ivm lichamelijke klachten, werk nu 27 uur.
maandag 8 - 17
dinsdag vrij
woensdag 8-13
donderdag 8-17
vrijdag 8-13

op maandag begint manlief pas om 13.
dus baby gaat op maandagmiddag en vrijdag ochtend naar de gastouder en woensdag en donderdag naar mn schoonmoeder (woont in de plaats waar ik werk) mijn eigen ouders wonen helaas te ver weg om structureel op te passen, maar die willen heel graag een keer een weekend ofzo doen, ze zelf nog een weekend weg voor ons plannen om te kunnen oppassen ;)

16 november is mijn laatste werkdag en 23 maart ga ik weer beginnen. 4 wkn voor en 13 wkn na, neem 1 week vakantie op aan het eind.

Hoop dat ik 16 november haal, ook ik heb helaas al veel last van mijn heupen en bekken.
Ben ook al 3x geopereerd aan mijn heupen, vorig jaar de laatste keer en nu alweer 2x per week een uur naar de fysio, hoop dat het voldoende is.
Werk weet het en vraagt al vaak hoe het gaat, hoop echt dat ik het redt, maar anders, ja kan ik er ook niks aan doen en zitten we eerder thuis.

Sinds de geboorte van onze dochter werk ik drie dagen op de zaak en verder ' s avonds en in het weekend een paar uur. Wij hebben een flexibel kd en twee opa en oma's die ook graag mee oppassen.
Dadelijk met twee kids hetzelfde ritme proberen.

Terug
Bovenaan